A legjobb hazai szállodák – Diamant Hotel, Szigetköz**** superior

Ezúttal Dunakilitibe látogattunk el, a négycsillag superior Diamant Hotel Szigetközbe, ahova Budapestről 2 óra autóút után érkeztünk meg. Szigetköz a Nagy Duna és a Mosoni-Duna által határolt terület, Magyarország legnagyobb szigete. Dunakiliti Felső Szigetköz csücskében helyezkedik el, az osztrák-szlovák-magyar határ közelében. Az evezés, a biciklizés, a horgászat és a természet szerelmeseinek ez a környék kitűnő úti cél. Kenuval és biciklivel is felfedezhetjük a mellékágak, holtágak szépségeit, kiülhetünk horgászni egy csendes zugba, vagy hosszú sétákat tehetünk a vízparton.

Diamant Hotel Szigetköz

A komplexum Dunakiliti külterületén a Duna-parton, 5 hektáros vízparti területen helyezkedik el. Autónkat a zárt parkolóban hagyhatjuk ott tartózkodásunk idején. A recepcióra belépve elegáns lobby, kedves és segítőkész személyzet fogad minket. A világítás és a kényelmes fotelek az otthonosság hatását keltik. A lobbyból a Duna-partra és a kültéri medencére, csúszdára téved a szemünk érkezésnél. A szállodát körülvevő természeti környezet csodálatos kikapcsolódást biztosít a városból érkező vendégeknek.

A szoba

A szoba berendezése, meleg színei, a puha szőnyeg és a kényelmes ágy mind az élménydús nap utáni megnyugtató pihenést biztosítják. A szobához tusolós vagy fürdőkádas fürdő tartozik, mely jól felszerelt. A minibár bőséges választékot kínál, elfogadható árakon. A szobánkhoz tartozó terasz a Dunára nézett, ahova reggel odasütött a nap, így nyugodtan és jókedvűen indult a napunk.

Programok

A hotel szolgáltatásai mindenki számára kitűnő lehetőségeket kínál. A gyerekek jól érezhetik magukat a 2 szintes játszóházban, a beltéri és kültéri gyerekmedencében, melyek csúszdával, játékokkal vannak felszerelve. Meglátogathatják a kisállat simogatót, játszhatnak a fa játszótéren, melyen körhinta és trambulin is van. A sportosabbak bérelhetnek biciklit, kenut, vizibiciklit, teniszezhetnek, vagy akár kipróbálhatják a nordic walkingot is. Biciklit bérelve kellemeset kirándulhatunk a Duna-holtágak mentén, melyhez a hotel telefonra letölthető útvonalakat is kínál. A játékos lelkűek kihívhatják egymást bowlingban, billiárdban, csocsóban, dartsban, de akár Playstationben is, melyek a Greenfield Pub-ban találhatók. A pihenni vágyók számtalan wellness szolgáltatás közül válogathatnak. A hotel alkalmas helyszín lehet céges rendezvények, csapatépítés, konferenciák megtartására is, melyeket a környezet, a rengeteg program lehetőség és a professzionális kiszolgálás, finom ételek tehetnek teljessé.

Wellness sziget

A délelőtti bicikli túránk után a wellness részlegben pihentük ki magunkat. A kellemes 30 perces svéd masszázst követően kipróbáltuk az élménymedencét, jacuzzit, majd a Dunára néző panoráma ablakos finn szaunát. A testi-lelki felüdülést többféle masszázs, halpedikűr, Jade köves terápiás masszázs keretében találhatjuk meg. A wellness részleghez büfé is tartozik, melyben különböző kávék, koktélok és ételek közül válogathatunk. Nyáron strandolhatunk a homokos parton, és lazíthatunk a hangulatos kültéri pihenő ágyakon.

Duna Korzó étterem

Az étterembe lépve meghitt családi légkör és korlátlan elegancia fogadott bennünket. A hangulatot a gyertya jellegű csillárok, és a téglafalon elhelyezett tükrök emelik. Ebben az étteremben fogyasztottuk el bőséges svédasztalos vacsoránkat és reggelinket. Vacsoránál előételekből, két féle levesből, választékos második fogásból és desszertből válogattunk. Az egészséges étkezés hívei választhatnak húsból—könnyebb ételekből és salátából. Akármire is esik a választásunk, biztosak lehetünk benne, hogy egy teljes, finom vacsorában lesz részünk. A reggeli választék is színes, mint amit előző este tapasztaltunk. A választékot felvágott, sajt, kenyér válogatás, több féle módon elkészített tojás, müzlik, zabkása, friss gyümölcs és zöldség öleli fel. A látvány sütőlapon amerikai palacsintát készített a szakács. Az ételek mellé különböző teát, gyümölcslevet ihatunk, illetve kávénkhoz laktózmentes tejet is választhatunk. Nyári időszakban az étterem terasza is nyitva van, melyen Duna-parti kilátással ehetünk-ihatunk.

Sári csárda

A múlt század hangulatát idéző nádfedeles csárda igazi magyar ízvilágot kínál a hoteltől pár perc sétára. Vacsoránkat élő cigányzene mellett fogyasztottuk el, a kiszolgálás gyors és vendégszerető volt. A fogások bőségesek, ízletesek, az ízek tükrözik a Szigetköz és Magyarország sajátosságait. Az étlapról választhatunk vadételeket, halételeket, húsmentes fogásokat. A főételek mellett a leves és desszert választék is széles. Az ételek mellé finom magyar borokat, pálinkát kérhetünk. Nyári hónapokban az akár 250 főt is befogadó teraszukon kemencében, bográcsban készült ételeket kóstolhatunk. Igényesen kialakított boros pincéje rendezvények lebonyolítására is alkalmas.

Összegzés

Kellemes hétvégét töltöttünk el a szállodában a város zajától elszakadva. A természet közelsége és a Diamant Hotel hangulata, a kedves kiszolgálás és a finom ételek kellemes időtöltést biztosítottak.