accomodation-stars Created with Sketch. 004-slumber Created with Sketch. 010-airbnb Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. 006-lamp Created with Sketch. 005-calendar Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button copy 14 Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. Combined Shape Created with Sketch. 002-departures Created with Sketch. Group Created with Sketch. 009-heart Created with Sketch. list Created with Sketch. megaphone Created with Sketch. 003-luggage Created with Sketch. Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon help Created with Sketch. Group 3 Created with Sketch. Facebook Created with Sketch. Instagram Created with Sketch. youtube Created with Sketch. Path Copy 2 Created with Sketch.

A repülőn felejtettem a telefonom. Hogyan került elő?

utazomajom /

Reunionról, egy csodálatos szigetről érkeztünk haza, párizsi átszállással. Hamarosan hosszú beszámolót olvashattok az élményeinkről! Most viszont a telefonról. Minden alkalommal többször ellenőrizzük, hogy biztosan ne hagyjuk semmit a gépen, de ezúttal valami elmaradhatott. A párizsi repülőtéren vettük észre, hogy nincs meg a készülék.

“Lost and Found”

Az Air France pultnál azt az információt kaptuk, hogy ha tényleg ott van, és nem lopták el, akkor biztosan visszakerül hozzánk. Gondoltuk, hogy mindenkit ezzel a szöveggel ráznak le, mert azt tanácsolták, hogy vegyük fel a kapcsolatot a “lost and found” menüpont alatt a kollégáikkal.

Valódi segítség

Ezt meg is tettük, azonban nem érkezett válasz. Az Air France facebookon oldalán kommentben jeleztem a problémát, ahol egy órán belül kaptam egy email címet: mail.objets.trouves.orly@airfrance.fr

Újabb próbálkozás, elküldtük az üzenetet és vártunk. Másnap jött a válasz, miszerint megtalálták a telefont, és mehetünk érte a repülőtérre, vagy postaköltség ellenében elküldik nekünk. Pozitív csalódás, nem gondoltam volna, hogy előkerül még valaha!

Tanulság

Sokszor érdemes a közösségi médiát is használni, legyen szó bármilyen kapcsolattartásról a nagyobb cégekkel. Hazai bankokat, üzleteket, vagy bármilyen szolgáltatókat jó eséllyel gyorsabban érhetünk el.

 

Ajánlatok