Hogyan maximalizálhatod a köszönőoldalakban rejlő lehetőségeket?
Személyes kapcsolataidban biztos megtapasztaltad már, hogy egy apró figyelmességnek is mennyire lehet örülni, milyen nagyra értékelik a partnereid, szeretteid a törődést, az odafigyelést. A honlapodon ugyanezt a figyelmességet a köszönőoldalakkal lehet megvalósítani. Ha jól használod, ezek igazi kincsesbányát jelentenek számodra. Ebben az írásban megmutatjuk, hogyan aknázd ki ezeket a kincseket.
Milyen feladatokat lát el a köszönőoldal?
A köszönőoldal a weboldalad azon része, ahová a látogatókat irányítod, ha regisztrálnak, letöltenek egy csalit, vagy vásárolnak valamit. Ezeket az oldalakat kell feltuningolni, a bennük rejlő lehetőségeket maximalizálni, ehhez azonban tudni kell, milyen funkciói vannak egy köszönőoldalnak:
- Megerősítés – gratulálnunk kell a döntéséhez és megerősíteni abban a hitében, hogy jól tette, amikor téged választott.
- Mérés – ha tudod, hány látogató jut el a köszönőoldalig, tudni fogod, milyen a konverzió a weboldaladon.
- Értékesítésnövelés – a vásárlói szokások ismeretében fel tudunk ajánlani kiegészítőket, tartozékokat, kapcsolódó termékeket vagy szolgáltatásokat.
A Klikkmarketing szakértői szívesen segítenek, hogy mindhárom funkciót be tudd építeni a weboldaladba.
Hogyan turbózhatod fel a köszönőoldalakat?
Ha nincs semmilyen kapcsolódó ajánlatod, akkor is növelheted az forgalmadat a köszönőoldalak segítségével:
- Jutalmazhatod a továbbajánlást – a barátok, ismerősök meghívásáért adhatsz különböző bónuszokat.
- Kérheted, hogy kövesse közösségi média oldalaidat, és ossza meg a neki tetsző tartalmakat. A megosztásra nem mindig hajlandóak az emberek, ezért kisorsolhatsz valamit azok között, akik megosztják a weboldalad közösségi média platformokon.
- Ajánlhatsz további tartalmakat az oldaladról, amelyek erősítik a bizalmat, növelik a hitelességed. Kapcsolódó tartalmakat vagy a legnépszerűbb tartalmaidat is ajánlhatod.
- Megjutalmazhatod egy kuponkóddal, amelyet a következő vásárlásánál tud felhasználni, ezzel is növelve annak valószínűségét, hogy visszatérő vásárló lesz.
- Indíthatsz törzsvásárlói programokat, szervezhetsz pontgyűjtő akciókat, sokan kedvelik az ilyet, főként, ha értékes ajándékot kapnak a pontokért.
- Kérheted, hogy értékelje a terméket, vagy vegyen részt egy ügyfélelégedettség-mérésben. Hosszú kérdőívek kitöltését ne kérd a látogatóktól, mert arra a legtöbben nem hajlandóak.
Összegzés
A fentiekből látható, milyen sokrétűen használható a köszönőoldal a márkaépítésre, ismertséged növelésére, az értékesítés támogatására. Használd ki az oldalak mindhárom funkcióját, építs bizalmat, mérj, adj el többet! Ne hagyd az asztalon ezt a pénzt!