Reagált a Wizz Air a kamutörlésekkel kapcsolatban
Néhány napja írtuk meg, hogy a Wizz Air kamutörli az olcsón eladott repülőjegyeinek egy részét. A légitársasággal való hosszas egyeztetés után végül sikerült kideríteni, hogy egyáltalán nem kamutörlésekről van szó, hanem egy technikai hibáról.
Hogy miért tűnt mégis kamutörlésnek? Mert pont a jó előre megvásárolt (és emiatt kedvező árú) repülőjegyek kerültek törlésre. A valódi ok azonban a járatszám utólagos változása, amit a rendszer hibásan érzékelt. Az internetes felületen sem lehetett ugyanarra a dátumra visszafoglalni a repülőjegyeket, csak előtte és utána 1-2 hetes intervallumban. A furcsaság a dologban leginkább az, hogy néhány olvasónknak egy telefonos (az emelt díjas, vagy a normál díjas Wizz Air telefonszámon) sikerült az eredeti időpontra tetetni a repülőjegyet, másoknak viszont nem tették meg a kollégák arra hivatkozva, hogy az a járat nem fog elindulni.
A Wizz Air az alábbi szűkszavú választ juttatatta el a szerkesztőségünkhöz.
A Wizz Air érintett utasai egy technikai hiba miatt kaptak téves információt járatuk törléséről. A légitársaság munkatársai észlelték a problémát, és megtették a szükséges lépéseket annak elhárítása érdekében. A Wizz Air ezúton is elnézést kér az okozott kellemetlenségekért minden érintett utasától, akiket a további teendőikkel kapcsolatban emailben tájékoztatnak.