A Turkish Airlines 20 millió Miles&Smiles tagot ünnepel
A Turkish Airlines, a világ legtöbb országába repülő légitársaság bejelentette, hogy Miles&Smiles hűségprogramja jelentős mérföldkőhöz érkezett: 20 milliomodik tagját köszönthette. Ez a kivételes eredmény a törzsutasprogram 1989-es indulása óta eltelt 35 év dinamikus növekedését és innovációját bizonyítja.
A Miles&Smiles program páratlan előnyöket kínál utasai számára, akik a Turkish Airlines és a Star Alliance légiszövetség tagjainak járatain gyűjthetnek Mérföldeket. A tagok a társmárkás hitelkártya-költéseikkel és a Turkish Airlines programpartnerein keresztül is szerezhetnek Mérföldeket, többek között a szállásfoglalás, az idegenforgalom, az autókölcsönzés területén.
Az összegyűjtött Mérföldek a Turkish Airlines és a Star Alliance tagjainak járatain turista- és business osztályú jegyekre is beválthatók. Emellett felhasználhatók magasabb szintű fedélzeti szolgáltatásokra, további poggyász szállítására, ülőhely kiválasztására és még számos olyan fedélzeti szolgáltatásra, amelyek növelik az utasok repülési élményét.
A Miles&Smiles tagok a hűségprogram online platformján, a 19 országban működő shopandmiles.com-on is beválthatják a Mérföldeket. A tagok ajándékkártyákat vásárolhatnak, a Mérföldeket programpartnerek pontjaira válthatják át vagy akár online fizethetnek Mérföldjeikkel több mint 100 vezető márka termékeiért és szolgáltatásaiért.
A program indulása óta a Miles&Smiles több, mint 20 millió alkalommal bocsátott ki jutalomjegyet, ami bizonyítja, hogy óriási népszerűségnek örvend az utazók körében.
A 20 millió Miles&Smiles tag elérését értékelve a Turkish Airlines igazgatótanácsának és végrehajtó bizottságának elnöke, Prof. Ahmet Bolat így nyilatkozott: „Minden tevékenységünk fókuszában az utasaink állnak. A 20 millió tag elérése jelentős mérföldkő, amely nemcsak a dinamikus és autentikus lifestyle márkává válás iránti elkötelezettségünket tükrözi, hanem azt a bizalmat és hűséget is, amelyet tagjaink az évek során tanúsítottak irántunk. Folytatjuk utasaink utazási élményének növelését, és miközben ezt az eredményt ünnepeljük, a jövőben még több innovatív funkciót és jutalmat tervezünk bevezetni a Miles&Smiles programban.”
Ma a Miles&Smiles hűségprogram több, mint 300 márkával működik együtt világszerte, beleértve a Booking.com, a Marriot, az Enterprise, az Apple, az Ikea, a Sephora és a Ticketmaster vállalatokat.