accomodation-stars Created with Sketch. 004-slumber Created with Sketch. 010-airbnb Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. 006-lamp Created with Sketch. 005-calendar Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button copy 14 Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. Combined Shape Created with Sketch. 002-departures Created with Sketch. Group Created with Sketch. 009-heart Created with Sketch. list Created with Sketch. megaphone Created with Sketch. 003-luggage Created with Sketch. Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon help Created with Sketch. Group 3 Created with Sketch. Facebook Created with Sketch. Instagram Created with Sketch. youtube Created with Sketch. Path Copy 2 Created with Sketch.

Szörnyű dolog történt Majkával, rossz időpontra adott jegyet a Ryanair! Tegyük tisztába.

utazomajom /

Elképesztő amit a Ryanair művel az utasokkal.. – kezdi Majka a Facebook oldalára feltöltött posztjában.

Nézzük, mi is történt.

“Foglaltunk egy jegyet Barcelonába, és a visszaútra rossz indulási időpontot adtak meg. Reggel 08:40 szerepel a jegyen ,de valójában este 8:40kor indul a gép..”

Ehhez annyit tennénk hozzá, hogy azon a napon a Ryanairnek sosem volt meghirdetve reggeli járata Barcelonából, de ezt foglaláskor, a visszaigazoló emailben, a mobil applikációban és a beszállókártya hátulján is lehet ellenőrizni. Azt tippeljük, hogy Majka nem magának foglalta a repülőjegyet, ezért nem volt egyértelmű, hogy reggeli vagy esti időpontról van szó.

“Reggel 6kor keltünk és a reptéren közölték velünk, hogy csak este megyünk. A Ryanair helyi irodájában pedig elkezdtek hazudozni, hogy megváltozott az indulási időpont, és hogy küldtek e-mailt. Mondtam nekik hogy ez kamu, nem kaptunk semmilyen e-mailt, sőt a telefonszámom is megkellett adni a foglaláskor, tehát arra is küldeni kellett volna értesítést, ha változik az időpont.”

A korai kelés és a kibumlizás a reptérre mindig idegőrlő, ezzel nem tudunk vitatkozni. A Ryanairnek nincs helyi irodája egyetlen reptéren sem, azonban a földi kiszolgálókkal partnerségben áll, tehát valószínűleg erre gondolhatott Majka. Abban teljesen igazat adunk, hogy hazudoztak az alkalmazottak, mert valóban nem változott meg az indulási időpont, mindig is este 8:40-re volt kiírva. Azért nem kaptak értesítést a módosításról, mert nem volt semmilyen módosítás.

“Meg amúgy is teljesen életszerűtlen, hogy véletlenül pont 12órát késik egy gép. Egyszerűen csak rossz jegyet adtak, és így próbálják megmagyarázni a hibájukat. Mutattam nekik az általuk kiadott jegyet, amin reggel 8:40 van, es kérdeztem, hogy a transzfert, vagy esetleg a szállodát itt a reptéren nem akarják e kifizetni , de ezt határozottan elutasították. Kérdeztem most mit csináljak 12órán keresztül a reptéren két gyerekkel? Erre azt mondták üljünk le, várjuk meg az indulást.”

Nem késett a gép 12 órát, hanem az eredeti, esti 8:40-es időpontban szállt fel (sőt, előtte pár perccel). Emiatt sajnos nem jogosult Majka sem kártérítésre, sem az ingyen hotelre vagy transzferre. Arra kérdésre, hogy mit lehet csinálni a reptéren két gyerekkel 12 órán keresztül én sem tudnék válaszolni. Egy gyereket is nehéz lekötni hosszú órákon keresztül, el sem tudom képzelni, hogy kettővel milyen lehet.

“Elég erélyes voltam, elküldtem őket a francba, de így sem tudok mit csinálni. Teljesen kiszolgáltatott helyzetben van az ember, és ha nagyon balhézik csak magával baszki ki. Megfogadtam, hogy soha többet nem repülök ezzel a légitársaságnak csúfolt céggel.
De legalább a Barca nyert…”

Amit érdemes csinálni, hogy ellenőrizni az indulás dátumát a reptérre érkezés előtt. Én még a repülőtér honlapját is meg szoktam nézni, illetve flightradaron a gépet, hogy esetleg késik-e. Ebben az esetben ugye nem erről volt szó, de ettől függetlenül ezt javaslom mindenkinek.

Akkor mégis mi történt, hogy nézhette be ezt mégis Majka?

A kinyomtatott beszállókártya (mi mindig mobilon mutatjuk be, ott legalább értelmesen látszódik az időpont) elején sajnos nem 20:40-et, hanem 08:40-et ír induláskor a Ryanair valamilyen megmagyarázhatatlan okból kifolyólag. A Majka facebook posztjában látható beszállókártya hátulján (sajnos azt nem fotózta le) már a helyes időpont szerepel, de az eleje valóban megtévesztő.

Az egészben csak az a furcsa, hogy foglaláskor, vagy legalább indulás előtt miért nem ellenőrzi valaki, hogy mikorra szól a repülőjegye?

Ajánlatok