A KLM kontakt centerek dolgozói az utasok hazajuttatásán fáradoznak
utazomajom
/
A KLM kontakt centerek dolgozói a koronavírus-krízis idején tízszer több üzenetet kapnak a közösségi média felületeken, és négyszer annyi hívást fogadnak, mint általában. Ez a szám a rengeteg törlésre kerülő járatból kifolyólag várhatóan csak növekedni fog az elkövetkező időben, ez pedig komoly bizonytalanságot okoz az utasok számára. A KLM mindent megtesz annak érdekében, hogy újra könnyen elérhetők legyenek kontakt centerei, hiszen csak így tudják a dolgozók hatékonyan hazajuttatni az utasokat Hollandiába.
„Hogyan jutok haza?”
A KLM mostantól magas prioritással kezeli a törölt járatok miatt külföldön ragadt utasok kérdését. Ezen kérdések azoktól az utasoktól érkeznek, akik a törölt járatuk után a KLM applikációban vagy weboldalon sem tudtak új utat foglalni. Ők a KLM kontakt centertől kérhetnek segítséget.
Egyéb kérdések
A KLM minden egyéb, nem hazajutással kapcsolatos kérdést később fog megválaszolni. A voucherek vásárlásával, a járatok halasztásával, az újrafoglalással vagy például az extra lábhely igénylésekkel kapcsolatos kérdések megválaszolása alacsonyabb prioritást kap. Ebből kifolyólag a hasonló kérdésekre lehetséges, hogy napokkal később érkezik a válasz.
Az updates.klm.com oldalon megtalálhatók a legfrissebb információk, amik alapján az utasok újrafoglalhatják, vagy voucherre válthatják megvásárolt repjegyeiket.
A KLM bízik abban, hogy utasai elfogadják a különleges helyzetben hozott döntéseket.
A kontakt centerek dolgozói egy videót is készítettek a legfontosabb tudnivalókkal, amiben az utasok megértését és türelmét kérik.