accomodation-stars Created with Sketch. 004-slumber Created with Sketch. 010-airbnb Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. 006-lamp Created with Sketch. 005-calendar Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button copy 14 Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. Combined Shape Created with Sketch. 002-departures Created with Sketch. Group Created with Sketch. 009-heart Created with Sketch. list Created with Sketch. megaphone Created with Sketch. 003-luggage Created with Sketch. Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon help Created with Sketch. Group 3 Created with Sketch. Facebook Created with Sketch. Instagram Created with Sketch. youtube Created with Sketch. Path Copy 2 Created with Sketch.

A KLM kontakt centerek dolgozói az utasok hazajuttatásán fáradoznak

utazomajom /
A KLM kontakt centerek dolgozói a koronavírus-krízis idején tízszer több üzenetet kapnak a közösségi média felületeken, és négyszer annyi hívást fogadnak, mint általában. Ez a szám a rengeteg törlésre kerülő járatból kifolyólag várhatóan csak növekedni fog az elkövetkező időben, ez pedig komoly bizonytalanságot okoz az utasok számára. A KLM mindent megtesz annak érdekében, hogy újra könnyen elérhetők legyenek kontakt centerei, hiszen csak így tudják a dolgozók hatékonyan hazajuttatni az utasokat Hollandiába.

„Hogyan jutok haza?”

A KLM mostantól magas prioritással kezeli a törölt járatok miatt külföldön ragadt utasok kérdését. Ezen kérdések azoktól az utasoktól érkeznek, akik a törölt járatuk után a KLM applikációban vagy weboldalon sem tudtak új utat foglalni. Ők a KLM kontakt centertől kérhetnek segítséget.

Egyéb kérdések

A KLM minden egyéb, nem hazajutással kapcsolatos kérdést később fog megválaszolni. A voucherek vásárlásával, a járatok halasztásával, az újrafoglalással vagy például az extra lábhely igénylésekkel kapcsolatos kérdések megválaszolása alacsonyabb prioritást kap. Ebből kifolyólag a hasonló kérdésekre lehetséges, hogy napokkal később érkezik a válasz.
Az updates.klm.com oldalon megtalálhatók a legfrissebb információk, amik alapján az utasok újrafoglalhatják, vagy voucherre válthatják megvásárolt repjegyeiket.
A KLM bízik abban, hogy utasai elfogadják a különleges helyzetben hozott döntéseket.
A kontakt centerek dolgozói egy videót is készítettek a legfontosabb tudnivalókkal, amiben az utasok megértését és türelmét kérik.

Ajánlatok