21. nap – Robogózás

Kicsit megnőtt ma a csapatunk, a 2-ből hirtelen 6-an lettünk. Tegnap este megérkezett a kanadai lány holland barátnője Ko Lantára, én pedig még tegnap meghívtam a hostelből egy brit csajt is a mai motorozásunkhoz. Miközben reggeliztünk besétált a hostelbe két német lány, akikkel a brit csaj pár napja találkozott Krabiban, úgyhogy végül ők is csatlakoztak hozzánk. A 6-osunk közül ketten (én és a brit lány) soha nem vezettünk még robogót, és a bérlős néni nem akarta úgy odaadni a motort, hogy mi vezetjük, ezért végül csak 3 robogót béreltünk és én az egyik német lánnyal, a brit csaj pedig a másikkal osztozkodott. Megint délnek vettük az irányt, egy kis chill az egyik kilátópontnál, nézelődés és ebéd az óvárosban, majd strandolás és naplemente a déli partoknál volt a program. Út közben találkoztunk egy szemtelen (utazó)majommal is, aki majdnem elcsórta az egyik robogónkat. Apropó robogó bérlés. Egy napra egy robogót 1200 Ft-ért lehet bérelni Ko Lantán, egy liter benzin pedig 330 Ft, amit vodkás üvegben árulnak a szigeten minden sarkon. Még a kifőzdéknél is tudunk tankolni. Nekünk 3 liter benzinre volt szükségünk, viszont a többieknek 2 liter is elég volt. Ár-érték arányban nagyon ott van ez a sziget!