A Ryanair nem fizeti vissza az oldaluk hibájából adódó dupla foglalásokat!
A Ryanair oldalára egyébként sem bíznám az életem, de néhány napja még a szokásosnál is rosszabbul üzemelt. Hol nem volt elérhető, hol lefagyott, vagy éppen rossz árakat mutatott. Az egyik olvasónk, Brigi jelezte, hogy Ő is megküzdött a honlappal mire sikerült lefoglalni az utazását.
Ezután jött a fekete leves: a Ryanair kétszer vonta le a számlájáról az összeget. Lássuk a sztorit.
“Hétfő este történt, hogy felmentem a Ryanair oldalára és kapva kaptam az alkalmon, – hogy megszervezzem a következő nyaralásunkat, foglaltam 2 jegyet Páfoszra. Arról nem is beszélve, hogy 3 órán keresztül próbáltam lefoglalni a jegyet, végül csak sikerült eljutnom a fizetésig. Kitöltöttem minden szükséges mezőt és mikor a fizetésre nyomtam azt írta, hogy a tranzakciót elutasították.”
Joggal gondolhatná bárki, hogy ilyenkor nem von le pénzt a társaság, azonban Brigi még ennél is alaposabb volt, utánanézett.
“Megnéztem a netbankom, és láttam, hogy valóban nem sikerült kifizetnem. Közben a kinézett jegyek árai felmentek, így másik időpontra időzítettem az utazást. Kiválasztottam a következőt amit sikeresen le is foglaltam és ki is fizettem. Visszaigazoló emailt nem kaptam, csak az applikációban mutatta azt az egy foglalást. Ez valóban furcsa volt, gondoltam majd reggelre megjön. Ma reggel próbáltam fizetni a boltban, de nem volt fedezet a kártyámon. Ekkor írtam panaszlevelet a Ryanairnek, de még mindig nem jött válasz. Felvettem a kapcsolatot velük az online chat felületen, amit csatolok.”
Az ügyfélszolgálattal folytatott hosszú beszélgetésből kiderült, hogy csak akkor tudják visszafizetni a duplikált jegyet, ha az utazás ugyan arra az időpontra esik.
“Jelenleg ott tartunk, hogy a rossz oldal következtében az utasoknak kell megfizetni azt, ami a vállalat hibájából származik.” – tette hozzá Brigi.
Egyébként rendszeresen rosszul mutatja az árakat az oldal, 30 euro helyett sok esetben 30 forintot látni egészen a fizetési oldalig.
Ha neked is van az elmúlt pár napról hasonló sztorid, írd meg kommentben vagy az info@utazomajom.hu-ra!
Ha válaszol a Ryanair, közzétesszük az eset végkimenetelét. A sajtóosztályt hiába keresem, egyedi eseteket nem kommentálnak, holott ez egyébként nem volt egyedi az elmúlt napokban.