Az Air France lett Nyugat-Európa legjobb légitársasága
A közelmúltban megtartott Skytrax World Airline Award díjátadón a francia légitársaság több díjat is nyert, valamint a tavalyihoz képest a globális ranglétrán egy pozíciót javítva a hetedik helyen végzett.
Az Air France három kategóriában is megkapta a legjobbnak járó elismerést: La Prémiere elsőosztályú szolgáltatáscsomagja nyerte el a legjobb repülőtéri lounge, a legjobb elsőosztályú lounge étel- és italkínálat, valamint a legjobb fedélzeti catering díját is.
A La Prémiere az Air France egyedi, személyre szabott utazási élménycsomagja, amelyet azoknak kínál, akik a legapróbb részletekre is odafigyelnek. A Chales de Gaulle-repülőtérre való megérkezéskor az utasokat a 2E terminálon egy ezer négyzetméteres, Didier Lefort belsőépítész által tervezett prémium váró fogadja. Központi szerep jut a gasztronómiának is, amelynek étel- és borlapját Alain Ducasse és csapata állította össze. A lounge középpontjában a fitokozmetikumok francia úttörője, a Sisley által összeállított ápoló osztály áll, amely valódi relaxációt kínál az ügyfeleknek.
A Boeing 777-200ER típusú repülőgépek fedélzetén a La Prémiere négy privát fülkét és az ezzel járó nyugodt, zavarásmentes környezetet, személyre szabott szolgáltatást biztosít. Az Air France tehetséges séfekkel működik együtt a kulináris élményt jelentő, a szezonálisan elérhető alapanyagok felhasználásával készülő fogásokért, amelyek között vegetáriánus ételek ugyanúgy megtalálhatók, mint a fenntartható forrásból származó halakból készült fogások. A csomagot a kivételes desszertek és borok, champagne-ok egészítik ki, a listát a 2013-as év legjobb somelier-jének választott Paolo Basso állította össze.
Az Air France már dolgozik az új La Prémiere osztály kialakításán, amelyet 2024-ben mutat majd be és az eddiginél több repülőgépen érhető majd el a moduláris, maximális privát teret biztosító kabinelrendezés.
A felmérést végző Skytrax 1999 óta szervezi a légiközlekedés Oscarjának tartott „World Airline Awards” díjkiosztót. Az elismerés alapját az utasok megkérdezésével zajló elégedettségi felmérés adja. A 2022/23-as idényben több mint száz országban végezték el, több mint 20 millió visszajelzés érkezett és 300-nál is több légitársaság teljesítményét értékelték.