accomodation-stars Created with Sketch. 004-slumber Created with Sketch. 010-airbnb Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. 006-lamp Created with Sketch. 005-calendar Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button copy 14 Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. Combined Shape Created with Sketch. 002-departures Created with Sketch. Group Created with Sketch. 009-heart Created with Sketch. list Created with Sketch. megaphone Created with Sketch. 003-luggage Created with Sketch. Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon help Created with Sketch. Group 3 Created with Sketch. Facebook Created with Sketch. Instagram Created with Sketch. youtube Created with Sketch. Path Copy 2 Created with Sketch.

A gazdaságosság jegyében olcsóbban árusítja az utazás végén a Lufthansa azt a kaját, amit amúgy kidobna

utazomajom /

Nagyon nagy fénykorát éli mostanság a “zero waste” mozgalom, azaz, hogy minél kevesebb szemetet termeljünk. Ez vonatkozik az ételekre is. A Lufthansa ezért azzal az ötlettel állt elő, hogy szeretne minél kevesebb élelmiszert kidobni, ezért a jövőben röviddel a leszállás előtt kedvezményes áron kínálja a megmaradt fedélzeti ételeket.

A légitársaság a Frankfurtba és Münchenbe tartó, hosszabb európai járatain 3,50 eurós “last minute” áron árulja ezeket a termékeket. Az ajánlat csak a romlandó ételekre és süteményekre vonatkozik, amelyeket higiéniai okokból meg kellene semmisíteni a leszállás után.

Az ételek normális esetben ennél sokkal többe kerülnek, hiszen a menü ára 11,90 €, a süteményé 4,20 €. Ingyen már hosszabb ideje csak egy üveg vizet és egy kis csokoládét ad a légitársaság. Friss ételeket – amelyeket kizárólag színezékek és tartósítószerek hozzáadása nélkül készít el a Lufthansa catering-szolgáltatója – csak a legalább 60 perces utakon kapnak az utasok.

A kezdeményezés, amellett, hogy pótlólagos bevételt jelent a cégnek, fenntarthatósági célokat is szolgál.

A Lufthansa leányvállalatainál, a Swissnél, az Austrian Airlinesnál és a Eurowingsnél tavaly már 80 ezer élelmiszerterméket értékesítettek az utasoknak ilyen módon.

A Lufthansa különböző intézkedéseinek köszönhetően 2022-ben a megelőző évhez képest arányosan 45 százalékkal kevesebb romlandó élelmiszer landolt a szemetesben.

Forrás: Turizmus.com

Ajánlatok