Kamu poggyászinformációkkal ösztönöz vásárlásra a Wizz Air
Két hete elértük, hogy a hibás check-in idők helyett a megfelelőt írja ki a Wizz Air a foglalási folyamat közben. A múlt héten pedig a hatásunkra a légitársaság eltörölte az utasok egy részének jogtalanul felszámolt rendszerpótdíjat.
A Wizz Air és az Utazómajom számára is az utasok kényelme és biztonsága legfontosabb. A fapados légitársaság teljes mellszélességgel kiáll az utasok korrekt tájékoztatása mellett, éppen ezért arra kérjük őket, hogy a továbbiakban ne küldjenek téves információkat az utasok számára a poggyászaikkal kapcsolatban.
Köztudott, hogy az elsőbbségi beszállás, azaz a WIZZ Priority egyik nagy előnye, hogy a 40 × 30 × 20 cm nagyságú kisméretű kézipoggyász mellé egy normál méretű (55 × 40 × 23 cm) poggyászt is felvihet az utas a fedélzetre. Ez lehet egy táska vagy egy kisebb gurulós bőrönd is, ráadásul a “megengedett méret nem tartalmazza a poggyász fogantyúit/kerekeit”. Magyarul a kerék további 5 cm-t “kinyúlhat.”
Ennek ellenére az elsőbbségi beszállást vásárló utasok indulás előtt olyan vásárlásra ösztönző “fontos poggyászinformációkat” kapnak emailben, amelyben csak a kisméretű kézipoggyász szerepel.
A kevésbé rutinos utazókat az email egyértelműen megtéveszti, hiszen ebben nem szerepel az 55 × 40 × 23 cm maximális méretű poggyász.
A probléma miatt felvettük a kapcsolatot a légitársasággal, de megkeresésünkre nem válaszoltak. Bízom benne, hogy hamarosan ez is megoldódik, addig is nagyon figyeljetek poggyászinformációk helyességére.