Nőtt a kínai kiutazások száma
A kínai Trip.com Group, korábban Ctrip néven működő online utazási iroda platformján az eladott repülőjegyek és a szállodafoglalások száma alapján több mint 200 százalékkal, illetve a negyedik negyedévben az előző évhez képest 140 százalékkal nőtt – jelentette kedden a China Securities Journal.
2022 negyedik negyedéve óta Kína be- és kimenő idegenforgalmi piaca folyamatos és fokozatos fellendülést mutatott a kedvező politikai döntések hatására.
A növekvő repülőjegy- és szállodafoglalás mellett a Csoport közlekedési jegybevétele is magas ütemben növekedett 2022-ben. 2022 negyedik negyedévében a jegybevételek elérték a 2,2 milliárd jüant.
2022-ben a Csoport 20 milliárd jüan nettó működési bevételt realizált, a részvényeseknek tulajdonítható nettó nyereség pedig elérte az 1,4 milliárd jüant – derül ki a Csoport kiadott pénzügyi kimutatásából.