accomodation-stars Created with Sketch. 004-slumber Created with Sketch. 010-airbnb Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. 006-lamp Created with Sketch. 005-calendar Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button copy 14 Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. Combined Shape Created with Sketch. 002-departures Created with Sketch. Group Created with Sketch. 009-heart Created with Sketch. list Created with Sketch. megaphone Created with Sketch. 003-luggage Created with Sketch. Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon help Created with Sketch. Group 3 Created with Sketch. Facebook Created with Sketch. Instagram Created with Sketch. youtube Created with Sketch. Path Copy 2 Created with Sketch.

Néhány hónapon belül megváltozik a Wizz Air ügyfélszolgálata – mini interjú Váradi Józseffel!

utazomajom /

Tegnap megérkezett Debrecenbe a Wizz Air második bázisgépe, mellyel a hétvégén induló új járatokat szolgálják majd ki – nevezetesen: Dortmund, Doncaster-Sheffield, Bázel-Mulhouse-Freiburg (EuroAirport) és Barcelona. Egyúttal azt is megünnepelték, hogy három éve nyitotta debreceni bázisát a légitársaság.

Sajtótájékoztató

Váradi József elmondta, hogy a Wizz Air 2012-es debreceni indulása óta több mint 1 millió embert szállítottak már, és 2018-ban rekordot várnak: az előrejelzések szerint, több, mint 350.000 utast fognak szállítani, ami 17 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Idén Debrecenből 4 új útvonal nyílik, és 100 millió forint felett fektettek be. 2019-ben sem áll le a fejlődés: március végén indul 3 nyaraló járat Máltára, Palma de Mallorcára és Ciprusra.

„Látván a város fejlődését, látván azt, hogy milyen invesztíciók jelennek meg a városban, úgy gondolom, nagyon szép pálya előtt állunk. Azaz a következő évek sokkal érdekesebbek lesznek, mint az a néhány év, ami mögöttünk van. Szeretnénk Debrecen fejlődéséhez hozzájárulni, ez egy ambiciózus város, komoly tervei vannak a jövő tekintetében” – hallhattuk Váradi Józsefet.

Széles Diána, Debrecen alpolgármestere is megerősítette, hogy milyen nagy hatással van a Wizz Air a város turizmusára, mely folyamatosan növekszik.

Hétfőtől már tíz európai városba, Barcelonába, Párizsba, Eindhovenbe, Tel-Avivba, Doncasterbe, Londonba, Dortmundba, Milánóba, Moszkvába és Bázelbe közlekedtet járatokat a légitársaság. Az új járatokat a most érkezett második bázisgép, egy új Airbus A320-as szolgálja majd ki.

Mint ismeretes, májusban jelentette be Váradi József, hogy újabb hét városba indít menetrend szerinti járatot a debreceni repülőtérről a Wizz Air. A hét új járatból négy, a dortmundi, a doncasteri, a bázeli és a barcelonai december közepén indul, a ciprusi Lárnakára, a spanyolországi Palma de Mallorcára és a máltai Vallettára 2019 márciusától lehet Debrecenből elrepülni.

Mini interjú Váradi Józseffel, a Wizz Air vezérigazgatójával

A sajtótájékoztatón bemutatták az új repülőt, mely Budapestről érkezett, és a fedélzeten Váradi József exkluzív interjút adott az Utazómajomnak.

Elsősorban a két legégetőbb kérdésre kérdeztünk rá: nem gondolja-e, hogy azáltal, hogy egyre több priority-t vásárolnak az utasok, így elveszti a priority a jellegét?

Váradi József szerint a fő probléma, amire reagálni szeretnének, hogy minden csomag, amit fel szeretnének vinni a repülőgépre, a gép műszaki méretei miatt nem férnek el. Több módszert kísérleteztek, és megállapították, hogy az nem működő képes, hogy a repülőn szortírozzák a csomagot. ezért találták ki, hogy aki megvásárolja az elsőbbségi beszállítást az tudja vonni a nagyobb poggyászát, ami szerinte működőképes. Váradi szerint bevált a módszer, mivel egyfelől az utazóközönség elfogadta az újításokat, másfelől pedig kiegyensúlyozottabb lett a menetrend: míg nyáron még csak 70%-os volt a pontosság, az november 1 után jelentősen, 85%-ra nőt.

Ugyancsak rákérdeztünk, hogy a panaszok megválaszolásán hogyan kívánnak gyorsítani, mivel az esetek többségében a szabályzatban előírt 30 napot nem sikerül betartani. a vezérigazgató elmondta, hogy jelentős a külsős körülmény, ami miatt a nyáron az európai légi közlekedés összedőlt, amiből rengeteg késés volt, és még csak mostanra sikerült magukat utolérni. Azonban dolgoznak egy új technológia fejlesztésen, amivel a kérdések jelentős részét automatizálni tudnák, ezáltal gyorsulna a folyamat. Ez szerinte néhány hónapon belül elindul.

Ajánlatok