14. nap – Papaya

A hostelben megismerkedtem egy német sráccal, aki pedig tegnap lebandázott egy holland sráccal, így végül hárman indultunk el felfedezni Sukhothai történelmi parkját. A bejárat előtt 240 Ft-ért lehet biciklit bérelni, amivel egyszerűbb és szórakoztatóbb is a közlekedés a romok között.

Ebédre beültünk egy utcai kifőzdébe, ahol én a papaya salátát választottam, mivel tegnap a buszon egy thai lány azt mondta, hogy azt mindenképp próbáljam ki. Úgy gondoltam, hogy a papaya saláta valamilyen gyümölcssaláta szerűség lehet, de meglepődtem, amikor egy káposztasaláta szerűség és löncshús féleség került a tányéromra. Ebbe az ételbe még az éretlen gyümölcsöt reszelik le, ezért nem édes. Nem mondom, hogy rossz volt, de ettem már jobbat is. A hasmenésem után pedig elég rizikós választás volt ez a nem hőkezelt, ki tudja hány légy által megízlelt saláta, de szerencsére úgy tűnik nem lett semmilyen bajom tőle. Este kimentünk egy bárba enni/sörözni, ahol egy ladyboy volt a pincér(nő), így végre elmondhatom, hogy láttam ladyboy-t is a thaiföldi tartózkodásom alatt.

Előző nap: 13. nap éjszakai buszozás Következő nap: Hosszú utazás tervezése

4.700 Ft (szállás, kaja, belépő, szórakozás)