10 nevetségesen olcsó repülőutam!

Általában akkor utazunk, amikor találunk egy olcsó jegyet, és oda, ahová éppen olcsó. Kétszer nem megyünk ugyanoda, és ha kell bevállaljuk a legrosszabb átszállásokat is. Ezért tudtunk eljutni akár 2.000 forintból Afrikába is.

1. New York 8.700 Ft

Ez az a 8.700 forintos repülőút, amit felkapott a média. A gép Genfből indult és Rómán keresztül jutottunk el New York-ba. Visszafelé Milánóba érkeztünk.

Egy részlet a jegyből. Mivel japán oldalon kellett foglalni, ezért szinte semmit sem értettünk belőle.

2. Brüsszel, 0 Ft

Az egyik honlapon bizonyos speciális bankkártyával fizetve az olcsóbb repülőjegyeket ingyen lehetett foglalni. Ennek apropóján mentünk “egynapos” utazásra Brüsszelbe. Ezt egyébként ugyan ekkora összegért eljátszottuk Milánóba is.

A híres Delirium Café

3. Osaka 92.000 Ft

Ez így utólag nem volt annyira nagy fogás, de mivel szerettünk volna Japánba utazni, pont jókor jött. A gép Bécsből indult.

A Nara-parkban őzikét simogatok. A sapkám már kifakult, de az élmény megmaradt.

4. Doha (Qatar) 48.200 Ft

Életem első repülése a Qatar Airways-szel. Doha nem igazán felkapott desztináció, de nekünk nagyon jól esett télen a melegbe utazni.

Pihenés a forróságban. Doha egyébként nagyon hangulatos, rendezett, tiszta város.

5. Miami 78.000 Ft

Budapestről utaztunk Miamiba. Megnéztük az Everglades Nemzeti Parkot, láttunk aligátorokat, sétáltunk az Ocean Drive-on, felkerestük a Dexter sorozatból ismerős helyszíneket és még egy bahamai hajókirándulásra is elmentünk óceánjáróval.

Korábban csak a filmeken láttam a Miami beach-et.

6. Fez (Marokkó) 2.000 Ft

Átszállással utaztunk Afrikába. Brüsszelben kellett 8 órát elütni a két fapados járat között, amit szintén a speciális kártyával foglaltunk. A 4 db repülőjegy került 2.000 forintba.

Akkor láttunk életünkben először ilyen STOP táblát.

7. Zanzibár 28.050 Ft

Egy fuel dump segítségével sikerült leszorítani az árat. Kipróbáltunk az Ethiopian Airlines szolgáltatásait és nem csalódtunk! Mondjuk az Addis Ababa nemzetközi repülőterét kihagytam volna, de legalább életünkben először kézzel írt beszállókártyát kaptunk.

Az emberek nyomasztó körülmények között élnek gyönyörű természeti adottságok mellett.

8. Mallorca 2.500 Ft

Akkoriban még nem is volt közvetlen járat Mallorcára. Átszállással utaztunk, a négy repülőjegyért fizettük ki a fenti összeget.

Bérelt autóval jártuk körbe az egész szigetet.

9. Hawaii 98.100 Ft

Prágából foglaltuk, amikor a British Airways nem számított üzemanyag pótdíjat a járataira. Életünk egyik legszebb utazása volt. Sosem felejtjük el, amikor az öbölben sznorkelezés közben körénk gyűltek a delfinek.

Az idő aznap nem volt kegyes velünk, de a színek magukért beszélnek.

10. Goa, 91.000 Ft

Végre eljuthattunk Indiába is. Igaz, kultúra szempontjából nem a legjobb választás Goa, azonban kezdő “Indiásoknak” kitűnő választás volt. Néhány nap alatt megszoktuk, hogy bármelyik pillanatban mellénk fekszik egy 600 kilós tehén, vagy éppen majmok lopkodják a kókuszt a házunk tetején ugrálva.

Palolem beach az egyik legnyugisabb, leghippibb, legszínesebb part ahol valaha jártunk.

Ez nem csak nekem sikerülhet. A legutóbbi nagy error fare alkalmával 57.000 forintért foglalhattatok repülőjegyet Budapestről New York-ba és 29.000 forintért Prágából . Az Air Canada később honorálta is az utazásokat.