A QATAR AIRWAYS elnyerte a Business Excellence legjobb légitársaság közönségdíját
A Qatar Airways 2016. után 2018-ban ismét elnyerte a Legjobb légitársaság közönségdíját a Business Traveller Hungary, az üzleti utazók magazinjának olvasói szavazatai alapján.
A díjat az üzleti magazin 9 kategóriában szakmai zsűri és a saját olvasói szavazatai alapján ítéli oda. A szakmai zsűri döntése alapján kategóriánként három jelölt szerepelt a listán, a szavazók ezek közül választhatták ki az általuk leginkább elismert szolgáltatókat, egyúttal lehetőségük nyílt saját jelöltet is állítani. Utóbbiak közül a legtöbb jelölést kapott szolgáltatók közönségdíjat kaptak.
A Qatar Airways számára megtiszteltetés, hogy negyedik alkalommal kapta meg az elismerést, ezzel is megerősítve piaci pozícióját Magyarországon az utasok és az üzleti partnerek körében. A díjat Sárik Tamás, Sales Manager – Hungary and Slovakia és Szabó Petronella, Marketing and E-commerce Executive vették át a Qatar Airways magyarországi csapatának képviseletében. Ahogy Kelecsényi Ágnes, a magazint kiadó Turizmus Kft. marketingigazgatója kiemelte: ma Magyarországon ez az egyetlen olyan elismerés, amely az üzleti utaztatásban – a hazai turizmus számára különösen fontos szegmensben – kimagaslóan teljesítő szolgáltatókat díjazza. A szektorban rejlő komoly piaci potenciált szerencsére évről-évre egyre több cég és szolgáltató ismeri fel.
A Qatar Airways – a katari állam nemzeti fuvarozója – a világ egyik leggyorsabban növekvő légitársasága és a világ egyik legfiatalabb flottájával rendelkezik. Az idén 21 éves légitársaság modern flottája 209 gépével több mint 150 üzleti és szabadidős célállomásra üzemel. Az évek során számos díjat nyert, legutóbb 2018. júliusban immár 6. alkalommal a Legjobb Business Class díjat a Skytrax díjkiosztón.