Tovább folytatódik a cicaharc a két fapados között, most a Wizz Air szólt be a Ryanairnek
A Wizz Air pillanatok alatt reagált a Ryanair mai cicakarmolására, amiben az ír fapados segítő kezet nyújtott a “csúnya” Wizz bezárt útvonalai miatt pórul járt utasoknak. Azért nem kell olyan magaslatokra gondolni, mint amikor a Coca Cola és a Pepsi viaskodott egymással annak idején, de azért ez egy kicsit mégis csak a miénk.
Olga Pawlonka kijelentése felkavarta az indulatokat a konkurenciánál: “A Wizz Air ügyfelei továbbra is élvezhetik a legalacsonyabb viteldíjakat és a legmegbízhatóbb szolgáltatásokat, ehhez csupán annyit kell tenniük, hogy átpártolnak a Ryanair-hez. Mentesítő járatokat indítunk annak érdekében, hogy segítsünk a Wizz Air törlései által érintett ügyfeleknek.”
Rá nem sokkal a Wizz Air az alább sajtóközleménnyel állt elő:
A Wizz Air, Európa leggyorsabban növekvő és legzöldebb légitársasága mindig örömmel figyeli ahogy versenytársai próbálkoznak kreatívan és humorosan reagálni a piaci változásokra.
Akármilyen hihetetlen kijelentéseket is tesznek, a tények ellenőrzése elengedhetetlen, mielőtt egy abszurd kampány indításába fognak. A Wizz Air a korlátozásokhoz alkalmazkodva módosította egyes járatainak menetrendjét, de nem törölte azokat. Ami azt illeti, májusban a Wizz Air közel kétszer annyi utast szállított járatain, mint versenytársa, biztosítva, hogy az utasok eljussanak kívánt úti céljaikra. A WIZZ folyamatosan azon dolgozik, hogy bővítse ajánlatát, ennek részeként az elmúlt időszakban 7 új bázist és több mint 100 új útvonalat jelentett be, még több ember számára elérhetővé téve a megfizethető utazás élményét Európa legzöldebb flottájával. A Wizz Air ügyfelei biztosak lehetnek abban, hogy nem kell megválniuk kedvenc légitársaságuktól azért, hogy a legalacsonyabb viteldíj és fokozott higiéniai intézkedések mellett kiváló fedélzeti szolgáltatásokat vehessenek igénybe.