Ismét elnyerte az APEX World Class díjat a KLM
A holland királyi légitársaság és regionális leányvállalata, a KLM Cityhopper ismét lenyerte az utaselégedettséget vizsgáló APEX szervezet World Class minősítését, amellyel a biztonságért, utasélményért és fenntarthatóságért tett lépéseket ismerték el. Az Air France először szerzett öt csillagot a felmérésen.
A KLM 2021-ben vehette át először az APEX legmagasabb fokú minősítését, idén pedig újra elnyerte ezt az elismerést, amelyet a világ minden táján elvégzett elégedettségi felmérések alapján osztanak ki. Elsősorban az utasélményt, a biztonságot, fenntarthatóságot és az ügyfelek kiszolgálásának fontosabb aspektusait vizsgálják. World Class díjat csak azok a légicégek kaphatnak, amelyek korábban az APEX 5-csillagos minősítését is megszerezték.
A zsűri szerint a KLM mindegyik területen kiemelkedően teljesített, összegzésükben azt írták: „A földi utaskezelés során, az üzleti várókban és a tesztrepülések során is mély benyomást tett a társaság ránk. A KLM alkalmazottai őszinték, barátságosak és segítőkészek voltak minden utassal szemben és úgy tapasztaltuk, hogy ez a hozzáállás a KLM filozófiájának szerves részét képezi”.
Az APEX a legnagyobb utaselégedettségi felméréseket készítő nemzetközi szervezet, amely elsősorban a légiközlekedésre fókuszál. Ebben az évben nyolc légitársaság kapta meg a World Class besorolást: a KLM mellett a Japan Airlines, a Qatar Airways, az Emirates, a Xiamen Airlines, a Singapore Airlines, a Saudia és a Turkish Airlines vehette át az elismerést.
Az Air France-KLM Csoport másik légitársasága, az Air France ebben az évben vehette át 5-csillagos minősítését, emellett a szervezet az egészségvédelmi intézkedések miatt Gyémánt Díjat adott át a párizsi légitársaságnak.
Boet Kreiken, a KLM utasélményért felelős alelnöke azt hangsúlyozta, hogy az elmúlt időszakban a schipholi repülőtéren nagyon sok kihívással kellett szembenézniük, emellett a versenytársak is folyamatosan fejlődnek, ezért is rendkívül megtisztelő ez az elismerés. „Folyamatosan és nagyon keményen dolgozunk azért, hogy az ügyfeleinket biztonságosan és pontosan eljuttassuk a célállomásukra. Ugyanilyen fontos számunkra a fenntarthatóság, amelynek részeként új, hatékonyabb repülőgépeket, valamint egyre több fenntartható forrásból származó kerozint vásárolunk és csökkentjük a fedélzetre vitt eszközök tömegét is. Az, hogy az utasok és a szakértők ilyen magas pontszámot adtak minden KLM dolgozónak hatalmas elismerés és motivációt nyújt ahhoz, hogy folytassunk munkánkat”.