Miért speciális feladat az irodaköltöztetés?
A lakossági költöztetéssel szemben a céges költöztetés nem csupán egy megoldandó logisztikai feladat, hanem a gyors és hatékony lebonyolítás komoly anyagi megtakarítással is járhat a megrendelő számára.
Gondoljunk csak bele, minél tovább tart a folyamat, annál több idő esik ki a munkából, amikor a cég nem tud termelni. Éppen ezért a céges költözést nagyon alaposan elő kell készíteni és a lehető legrövidebb időn belül lebonyolítani.
Mit jelent pontosan az előzetes tervezés?
Egy cég számtalan különböző jellegű berendezéssel, irodatechnikai eszközzel, gyártó géppel rendelkezik, ezért az irodaköltöztetés első lépéseként számba kell venni ezeket, tájékoztatott a Promove, a megbízható költöztetés szakértője. Tisztában kell lenni ugyanis azzal, hogy milyen jellegű és mennyiségű holmit kell szállítani. Ez az időszak az árajánlatkérésre is szolgál, a fenti adatok birtokában ugyanis már meg lehet keresni a céges költöztetéssel foglalkozó vállalkozásokat.
Innen jön a közös munka!
A megbízott cég, amennyiben valóban a terület szakértője, akkor a megbízás elfogadásakor egy dedikált kapcsolattartót biztosít a megrendelő számára, így már egy kidolgozott szisztéma, egy begyakorolt rutin szerint mehet tovább a munka. Az előzetes tervezés során ki kell jelölni a prioritásokat, mik azok a dolgok, melyeket első körben át kell szállítani annak érdekében, hogy a dolgozók a legrövidebb időn belül fel tudják venni a munkát.
Előfordulhat az is, hogy raktározásra van szükség
Egyes esetekben szükség lehet arra, hogy bizonyos dolgokat átmenetileg vagy tartósan raktározni kell. A költöztető cég ezt is biztosítani fogja, hiszen lehet, hogy bizonyos irodarészek még felújítás alatt lesznek a költözés napján, vagy az is lehet, hogy csak több napon keresztül lehetséges a költözés, azonban az új hely még nem áll teljes mértékben rendelkezésre.
Az áttelepítés kivitelezése
Amennyiben az idő nem sürget, a dolgozókra is rá lehet bízni a dobozolást, azonban azt ajánljuk, hogy ezt inkább a költöztető céggel végeztessük el! A drága irodai gépek szakszerű védőfóliázását ugyanis nem garantált, hogy a munkatársak megfelelőképpen tudják megcsinálni, ezért azok szállítás közben megsérülhetnek, ezáltal akár kár is keletkezhet. Nem beszélve arról, hogy azok, akik hivatásszerűen foglalkoznak ezzel, gyorsan és hatékonyan fognak dolgozni.
Mire kell odafigyelni a költözés során?
A céges költöztetés során nagyon figyelni kell arra, hogy egyetlen dokumentum se keveredjen el, ezért a céges iratokat, szerződéseket felcímkézett és megszámozott dobozokban kell elhelyezni. Ez azért is hasznos, mert így könnyen ellenőrizhető, hogy minden doboz rendben megérkezett, valamint ha hirtelen szükség van valamire, akkor tudni fogjuk, hogy melyik dobozban található.
Céges költöztetés során csakis olyan céggel szabad szerződni, aki nagy tapasztalattal, referenciákkal és kidolgozott munkamódszerrel rendelkezik, ez garantálja azt, hogy az áttelepülés olajozottan és problémamentesen fog lezajlani.