accomodation-stars Created with Sketch. 004-slumber Created with Sketch. 010-airbnb Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. 006-lamp Created with Sketch. 005-calendar Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button copy 14 Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. Combined Shape Created with Sketch. 002-departures Created with Sketch. Group Created with Sketch. 009-heart Created with Sketch. list Created with Sketch. megaphone Created with Sketch. 003-luggage Created with Sketch. Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon help Created with Sketch. Group 3 Created with Sketch. Facebook Created with Sketch. Instagram Created with Sketch. youtube Created with Sketch. Path Copy 2 Created with Sketch.

Elképesztő: 8 órát várakoztatta a Wizz Air a fedélzeten az utasait, végül nem mentek sehová

utazomajom /

Sok mindent láttunk már, de azért ez a történet még minket is meglepett. Olvasónk, Zoli tájékoztatott arról, hogy tegnap 19:40-kor a Wizz Air számú Brüsszel – Budapest járatára rendben beszálltak.

Jégoldás után majdnem időben felszálltak, de menetközben talált a rendszer valamilyen hibát, majd mentek egy kört a futópályán és visszatértek a kiindulási pontra. – mesélte olvasónk.

Ekkora bemondták, hogy technikusra lesz szükség, azonban a kapitány mindenkit megnyugtatott, hogy szerinte a “latyakos pálya miatt kerülhetett valami hiba a rendszerbe és nem valószínű hogy van igazi hiba”. 7 fő, aki nem érte volna el a budapesti csatlakozást leszállt a gépről. Persze ezután végig kellett nézni mindenkinek a bőröndjét a protokollok szerint, ugyanis főszabály szerint bőrönd a gazdája nélkül nem utazhat biztonsági okokból. A többiek mivel azt az információt kapták, hogy hamarosan indulnak, a fedélzeten maradtak. A technikus kolléga meg is érkezett másfél órával később. Gépen 4 óra után ingyen vizet és “snack”-et osztottak.

A gépet átnézték és mindent rendben találtak, indulhatott a tankolás és jégtelenítés. A kapitány azt az információt kapta, hogy pár percen belül érkezik a jégtelenítő autó. Végül azonban jégtelenítő autó helyett egyszer csak közölték, hogy “elfogyott a jégoldó anyag”.

Ezután a kapitány törölte a járatot.

Olvasónk 04:25-re ment a családjával a rokonokhoz pihenni és 8-ra értek vissza a reptérre. A légitársaság hotelt nem intézett. Amikor a bőröndöt reggel újra feladták, kaptak 24€/fő étkezési vouchert illetve 5€-t még délelőtt nemrég .

Az sms-ek időben érkeztek.

 

A gépet ma 10:00-ra időzítették, azonban a cikk megírásának időpontjában a gép utasai még a brüsszeli reptéren várakoznak. Ma is azt az információt kapták, hogy amíg a jégoldás nincs megoldva, addig nem indulhatnak.

Olvasónk tegnap 19:20-kor szállt fel feleségével és kislányával a gépre és kb 03:20-kor szálltak ki. Ennyi idő alatt egyébként egy Budapest – New York távolságot is lehetne teljesíteni.

Sokan szoktátok említeni, hogy milyen 5-6 órát fapadossal repülni egy távoli úti célra, most gondolj bele, 8 órán át nem repülni sehová milyen lehet. A gép útját majd ezen a linken keresztül tudod követni.

Kérdéseinket elküldtük a légitársaságnak is.

Frissítés: Megérkezett a légitársaság válasza.

A Brüsszelből Budapestre november 20-ára tervezett 2284-es járat ma délután 13.49-kor felszállt a zaventemi légikikötőből. A fennakadás oka a Wizz Air hatáskörén kívül esett: a járat először a havazás miatt nem tudott időben elindulni. A körülmények javulásával gép elindult a termináltól, de a gurulás közben bizonyos szenzorok a rájuk fröccsenő latyak miatt hibajelzést küldtek, ezért a szakembereknek át kellett ezeket vizsgálnia. Az időjárási körülmények miatt a repülőgépet az ismételt elindulás előtt jégteleníteni kellett volna, de a repülőtér földi kiszolgálója jelezte, hogy rövidzárlat miatt nem tud jégtelenítő folyadékot biztosítani, és így a gépet jégteleníteni. A havazás és fagypont alatti hőmérséklet miatt e nélkül viszont nem lehetett a repülőgépeket üzemeltetni. A probléma a repülőtér teljes forgalmára, nem csak a Wizz Air említett járatára volt hatással. A Wizz Air az utasait tájékoztatta a kibontakozó helyzetről, emelt értékű étkezési utalványokat osztott ki, illetve új személyzetet is küldött a lehető legkorábbi mai Budapest-Brüsszel járattal, hogy készen álljanak az átütemezett járat minél előbbi indulására.

Ajánlatok