Hanyag profizmussal pakolják a bőröndöket a budapesti repülőtéren! (Videó)
Olvasónktól kaptuk ezt a kis videót, ahol a földi kiszolgálást végző cég alkalmazottai lezser profizmussal kezelik mások személyes tárgyait, értékeit. Egyrészt választ kaphatunk arra, hogy miért érkezik egy két kerékkel kevesebbel a bőrönd, illetve hogy miért kell esetenként fél-egy órát várni érkezés után a csomagra.
A budapesti repülőtérnek egyébként korábban sem volt szerencséje a csomagokkal. Egy éve még arról írtunk, hogy a bőrönd pakoló munkások feladatkörüket túllépve gondosan átnézik a csomagok egy részét, hogy kimentsék belőle az értékeket. Az ügyből cikk is született, Hardy Mihályt, a repülőtér akkori kommunikációs igazgatóját kérdeztük arról, hogy Van-e 100 %-os módszer a csomagdézsmálás ellen?
Szerencsére a média és az egyéb óvintézkedések (kamerák, fokozott rendőri jelenlét) megtette hatását és egyre kevesebb lopás ügyről hallani.
Manapság a lassú poggyászkiadásra illetve a sérült csomagokra panaszkodnak a legtöbben. Javasoljuk, hogy minden esetben még a repülőtéren ellenőrizd a poggyász sértetlenségét. Amennyiben nem abban az állapotban kaptad vissza, mint ahogy feladtad, irány a pult ahol jegyzőkönyvet vesznek a sérülésekről, illetve tájékoztatnak, hogy milyen lehetőségeid vannak a javíttatásra vagy adott esetben a cserére.
A légi utasok jogairól, a 600€-ig terjedő kártérítésről ebben a cikkben írtunk közérthetően: A légi utasok jogairól röviden