Csődöt jelentett az Amoma.com szállásfoglaló portál – mi lesz a foglalásokkal?
Múlt hétvégén csődöt jelentett és azonnali hatállyal felfüggesztette működését az Amoma.com szállásfoglaló portál. De vajon mi lesz a foglalásokkal?
Csődöt jelentett az Amoma.com
Többen megírtátok nekünk, hogy emailt kaptatok az Amoma.com-tól, amelyben közlik, hogy a cég befejezi működését és a foglalások valószínűleg törölve lesznek.
Stella üzenete az Utazómajomnak: „Van / volt egy foglalásom az amoma.com nevű szállásfoglaló oldalon, de ma kaptam egy e-mailt, miszerint a cég befejezi működését és lehet, hogy a foglalásom törölve lesz. Kifizettem már az egészet és most borzasztóan aggódom, hogy ilyenkor mi a helyzet. Tudtok erről valamit? Kérlek segítsetek, mert két hét múlva utazom és ez elég aggasztó, elég sokat fizettem a szállásért, és félek, hogy elveszett a pénzem…”
Szombat óta az Amoma.com oldal nem elérhető, illetve a főoldalon egy nyilatkozat olvasható három nyelven, amelyben a piaci viszonyokra hivatkozva szüntetik meg működésüket.
Mi lesz a foglalásokkal?
Azok számára, akik a weboldalon keresztül foglaltak szállást, az alábbi teendők javasoltak:
1. A foglalás árának visszatérítése
- Ha a fizetéshez hitelkártyát használtál, fordulj bankodhoz vagy pénzügyi szolgáltatódhoz az AMOMA által felszámított díj vitás kérdésében
- Ha a PayPal szolgáltatást használtad, kövesd az alábbi lépéseket: paypal.com
2. Ha utasbiztosítást kötöttél, vedd fel a kapcsolatot a biztosítási céggel és járj utána, hogy jogosult vagy-e kompenzációra.
3. Vedd fel a kapcsolatot a szállodával, hogy kiderüljön, tudnak-e alternatív megoldást javasolni a problémára.
Ha a fentiek közül egyik sem működik, vedd fel a kapcsolatot a Trivago Ügyfélszolgálatával ezen a linken. Ahhoz, hogy a Trivago vissza tudja fizetni az eredeti foglalás árát, a kapcsolatfelvételi űrlap kitöltése mellett szükség lesz egy hivatalos igazolásra a fizetési szolgáltatótól arról, hogy elutasították a visszaterhelést.
(fotó: unsplash)