Felújítja Embraer E190-esei fedélzetét az Air France
Jövő nyárig felújítja összes Embraer E190-es regionális repülőgépének utaskabinját az Air France, ennek köszönhetően az üzleti és turista osztályon is kényelmesebben utazhatnak a francia vállalat rövidebb útvonalain.
A légitársaság a napokban teljesítette első kereskedelmi járatát az első, felújított kabinnal rendelkező géppel, a HOP! regionális leányvállalat által üzemeltetett repülő a következő időszakban Párizs CDG és Bécs, Prága, Basel, Ljubljana, Krakkó, Varsó, valamint Dubrovnik között repül majd, Budapestre az első időszakban még nem várható.
Megújul a fedélzet
Az Air France Embraer 190-esei a felújítás után 110 férőhelyet kínálnak 2-2-es elrendezésben, a nagyobb kényelem érdekében a 46 cm széles és 7,5 centiméteres hátradöntést kínáló, tálcával, felhajtható kartámasszal és kabátakasztóval rendelkező ülések bőr borításúak és ergonómikus habszivacs béléssel rendelkeznek. A fejtámla magassága és oldaltartása állítható. Emellett minden üléshez egy okoseszközök tárolására szolgáló, állítható asztalka tartozik, amely mellett USB A és C csatlakozók is találhatók.
Az üzleti osztályon a még nagyobb kényelem és a magánszféra biztosítása érdekében minden utas mellett üres marad a szék.
Szélessávú internet a fedélzeten
A repülés során minden utas hozzáférhet az ultragyors Wi-Fi-hez. Ez az új és exkluzív szolgáltatás Flying Blue tagoknak teljesen ingyenes.
Az Airbus A220-hoz hasonlóan az Embraer 190 utastere is az Air France jellegzetes színeit viseli: a kék árnyalatok mellett a fehér dominál, ezeket az elegancia színe, a piros egészíti ki. Minden ülés háttámláján szimmetrikus, szürke varrású minta díszít, a fejtámla az Air France védjegyét ábrázoló hímzéssel készül. A padlószőnyegen hagyományos halszálka minta található, amely a legendás Haussmann-stílusú párizsi lakások világát szimbolizálja.
Kényelmes ülések
Az Angers-ben gyártott ülések tervezéséhez az Air France a francia Expliseat gyártóval, valamint Andrea Mocellin tervezővel működött együtt. A szénszálból, titánból és alumíniumból készült ülésszerkezet rendkívül könnyű és robusztus. Az ülés további elemeinek döntő többsége a körforgásos gazdaság érdekében újrahaszosított anyagból készültek. Minden új ülés 30%-kal könnyebb a jelenlegi modellnél, ami hozzájárul a repülőgép teljes tömegének csökkentéséhez, ezáltal pedig az üzemanyag-fogyasztás és a CO2-kibocsátás mérsékléséhez. Ez a kezdeményezés a légitársaság szén-dioxid-kibocsátás-csökkentési stratégiájának része, olyan alapvető intézkedések mellett, mint a flotta megújítása, a fenntartható repülőgép-üzemanyagok minél nagyobb arányú használata és a hatékonyabb flottaüzemeltetés.