accomodation-stars Created with Sketch. 004-slumber Created with Sketch. 010-airbnb Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. 006-lamp Created with Sketch. 005-calendar Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button copy 14 Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. Combined Shape Created with Sketch. 002-departures Created with Sketch. Group Created with Sketch. 009-heart Created with Sketch. list Created with Sketch. megaphone Created with Sketch. 003-luggage Created with Sketch. Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon help Created with Sketch. Group 3 Created with Sketch. Facebook Created with Sketch. Instagram Created with Sketch. youtube Created with Sketch. Path Copy 2 Created with Sketch.

Figyelem! 8400 Ft rendszerpótdíjat számol fel a Wizz Air egy hiba miatt foglalásonként! Így szerezheted vissza!

utazomajom /

Az elmúlt napokban nagyon sok megkeresést kaptunk, miszerint a Wizz Air a foglalások után “rendszerpótdíjat” számol fel. Ez nem összetévesztendő az extraprofitadóval, amit  még Nagy miniszter úr jelentett be néhány hónapja és amit a Ryanair az üzletszabályzatának megfelelően áthárított az utasaira.

Ez egy teljesen új tétel, ami csak a Wizz Air légitársaságnál jelent meg. A díjak közé már fel is került a rendszerpótdíj, amit elvileg az automatikus rendszerek által végzett foglalások után kellene fizetni, a WizzAir.com honlapon keresztül. Az utolsó részt nem értjük, mert a fapados légitársaság pont azt szeretné elérni , hogy a különböző gyűjtő oldalakon foglalt Wizz Air járatok kerüljenek többe, így mindenkinek érdeke legyen közvetlenül a Wizz Air honlapján vásárolni a jegyet.

Ez egy nagyon szép és logikus lépés lenne, csak a fejlesztés nem sikerült jól, ezért most szinte minden foglalásra utasonként és járatonként 10€ pótdíjat számol fel a rendszer. Ez egy négy fős család esetében 33.600 forint többletköltséget jelent. Mivel csak fizetéskor, az utolsó lépésnél kerül bele automatikusan, így sokan észre sem veszik.

Az esettel kapcsolatban megkerestük a légitársaságot, akik elismerték a hibát.

„A rendszerpótdíj kifizetése csak az online utazási irodákra vonatkozik,  a Wizz Air felületein közvetlenül foglaló ügyfeleket nem érinti. Azonban ritkán, de előfordulhatnak olyan esetek, amikor a mesterséges intelligencia a felhasználót rosszul azonosítja be, és emiatt extra költségeket ró ki rá. 

A Wizz Air csapata folyamatosan fejleszti a rendszert, hogy a jövőben ilyen ne fordulhasson elő. Addig is, ha vásárlóink ilyet tapasztalnak, azt javasoljuk, hogy indítsák újra a foglalási folyamatot, vagy ha a fizetés már megtörtént, kérjenek visszatérítést az ügyfélszolgálattól.„ – írták kérdésünkre.

A foglalás újraindítása azonban nem oldja meg a problémát, viszont van egy lehetőség, ahogy ki tudod kerülni ezt az extra díjat, mégpedig úgy, ha mobil applikáción keresztül végzed a foglalást.

Ajánlatok