accomodation-stars Created with Sketch. 004-slumber Created with Sketch. 010-airbnb Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. 006-lamp Created with Sketch. 005-calendar Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button copy 14 Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. Combined Shape Created with Sketch. 002-departures Created with Sketch. Group Created with Sketch. 009-heart Created with Sketch. list Created with Sketch. megaphone Created with Sketch. 003-luggage Created with Sketch. Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon help Created with Sketch. Group 3 Created with Sketch. Facebook Created with Sketch. Instagram Created with Sketch. youtube Created with Sketch. Path Copy 2 Created with Sketch.

Ismét leszerepelt a Ryanair

Medvemaki /

Megint a Ryanair lett az Egyesült Királyság legnépszerűtlenebb légitársasága, és ez 6 éve folyamatosan így van – írta meg a BBC a minap. Az egyik nagy brit fogyasztóvédelmi oldal, a Which kérdezte meg ismét az utasokat a 19 Egyesült Királyságból repülő légitársaságról – ezen végzett utolsóként a Ryanair. A Ryanair szóvivője úgy nyilatkozott: a felmérés eredménye nem tükrözi a légitársaság sikerességét.

A legjobb eredményt az Aurigny Air Service, a Swiss Airlines, a Jet2, a Norwegian és a KLM érték el a felmérésen. A két legnagyobb brit légitársaság, az Easyjet és a British Airways sem szerepeltek túl szépen: előbbi a 11., utóbbi pedig a 15. helyezett lett az utasok véleménye alapján. Az Easyjet étel-ital, ügyfélszolgálat és ár-érték arány szempontjából is jobb pontszámokat kapott az utazóktól, mint a nemzeti légitársaság, az ülések kényelmét pedig mindkét cég esetén lepontozták az utasok.

Bizonyára emlékeztek, hogy a Ryanair dolgozói több ízben úgy döntöttek a 2018-as évben, hogy sztrájkba lépnek, ami miatt számos járatot törölni kényszerült a cég, azonban az utasokat nem kompenzálták. Helyette három alkalommal is új poggyász-szabályokkal rukkoltak elő. Nem csak ezek miatt bizonyult azonban népszerűtlennek az ír társaság: a beszállítási procedúráik, az üléseik kényelme, az étel- és italválasztékuk, valamint gépeik utastere sem nyűgözték le a brit utasokat.

A felmérésben részt vevők közül több ezren azt is bejelölték, hogy soha többé nem szeretnének a Ryanair-rel repülni. Annál a kérdésnél, hogy van-e olyan légitársaság, akikkel semmiképpen sem repülnének még egyszeri, a válaszadók 70%-a a Ryanair-t nevezte meg. Chris Tarry független repülési tanácsadó szerint azonban az alacsony elégedettségi mutatók ellenére sokan választják ezt a fapados társaságot repülőútjaikhoz. Rengeteg ember még mindig nagyrabecsüli a Ryanair szolgáltatásait, és azok megfelelnek az elvárásaiknak – hívta fel a figyelmet. A szakember hozzátette: húzós éven van túl az ír cég, azonban a bevételeik így is óriásiak. Sokat tanulhattak a saját kárukon – zárta a gondolatait Chris Tarry.

A Ryanair szóvívője arra emlékeztetett: az elmúlt 6 évben 80%-kal nőtt az utasaik száma, a Ryanair.com pedig a világ leglátogatottabb weboldala a légitársaságok között. Hangsúlyozta: ezek a számok tükrözik, hogy mit is akarnak valóban az utasok, nem pedig egy 8000 fős nem reprezentatív felmérés.

Ajánlatok