Kempingeznél? Vidd magaddal a világ egyik legjobb mini hordozható áramforrását!

Öt napos vadkempingezésre indultunk abba az erdőbe, ahol még gyerekkorunkban táboroztunk együtt, csak sajnos az a kulcsosház már rég bezárt. Gondosan bepakoltuk a legjobb vízálló sátrunkat, a túrázós ruháinkat és a megfelelő mennyiségű kaját, majd amikor már reflexből bedobtuk a telefontöltőt is, akkor megálltunk egy pillanatra. Vajon életben tudja tartani egy kis powerbank öt napig a telefonunkat? Aztán felmerült, hogy amíg kint tombol a nyári zápor (mindig esik, amikor én nyaralok), milyen hangulatos lenne filmezni egyet, vagy kint a patakparton is csillezhetnénk, ha nem merülne le közben a hangszóró!

Áramforrás után kutatva

Biztos nem mi vagyunk az elsők, akiknek korábban problémát okozott az áramellátás olyan helyen, ahol sehogyan sem juthattunk áramhoz. Persze tarthatnánk digitális detoxot a kemping alatt, hogy csak a természetre, na meg egymásra figyeljünk, de mi most erre egyáltalán nem vágytunk. A legutóbbi rossz élmény óta annyi változott, hogy beszereztünk egy EcoFlow River Pro hordozható erőművet. Ez a csecse kis doboz simán elfér a csomagjaink között, és azonnal feledtette az előbb említett problémáinkat. Bárhová magunkkal vihetjük és élvezhetjük az általa adott kényelmet! Mi a csomagtartóba pakoltuk be a többi elektronikai eszközzel együtt, amit mind felhasználtunk az utunk során – bár a parkoló vagy húsz percre volt a végső táborhelyünktől, de nem volt nagy harc átcuccolni.

Kávé reggel aztán Netflix a parton

A sátorból kikelve úgy éreztük magunkat, mintha otthon lennénk: lefőztük a reggeli kávénkat és még tojást is tudtunk sütni az elektromos főzőlapon! Amíg pihentünk, addig gond nélkül megnéztünk egy filmet, kivettük a kis hűtőből a jéghideg sörünket, este pedig szólhatott a zene a hangszóróból (és persze a hangulatos tűzrakást sem hagytuk ki!). Amikor pedig napközben kirándulni mentünk, kiterítettük a napelemet és újratöltöttük az áramforrásunkat.

Természetesen a laptopunk és a telefonjaink sem merültek le, kényelmesen tudtuk őket tölteni a River Pro-val. Mivel csak ketten voltunk, ezért nem kellett megverekedni a helyekért, de ha többen lettünk volna, akkor sem lett volna probléma, hiszen a 9 kimeneti nyílással biztosan mindenkinek jutott volna hely!

Összességében az utazás során egyszer sem volt problémánk az áramellátással, ami nagyon kényelmessé tette a vadkempingezést és végre nem csak konzerv kajákon éltünk!

Ennek tudatában reméljük, hogy már senki sem fog az EcoFlow nélkül tervezni a következő kempingezéskor vagy a tengerparton – idén végre külföldön is voltunk!

Tudj meg többet az EcoFlow termékekről >>>

A vendégszerző által írt cikket az EcoFlow támogatta.