A legjobb hazai szállodák – Hotel Atlantis****superior

Nagyon korán érkeztünk, talán reggel 8 környékén botorkáltunk be a hallba, ahol a recepciós hölgy akkora mosollyal fogadott bennünket, hogy egyből elfelejtettük, milyen álmosan kezdjük a napot. Beszélgettem vele, amíg minden adatot kitöltöttünk a regisztrációs lapon, és büszkén mesélte, hogy ő is már a hotel 2011-es nyitásától kezdve itt dolgozik, és nagyon szeret ide tartozni. Ahogy egyre több személyzethez tartozót szólítottam meg – felszolgálót, szobaasszonyt-, úgy vált bennem egyre bizonyosabbá az érzés: ők nem csak marketingből mondják, hanem őszintén olyanok, mint egy családi vállalkozás, ahol szeretettel és boldogan dolgoznak együtt. Pedig ez egy nagy hotel, mégis van valami a levegőben, amitől ilyen kisimult, kellemes érzésem lett.

A luxus lakosztályban saját jakuzzink is lehet!

A szobánk kifogástalan volt, sőt, bekészített gyümölcstállal és hűtött üveg pezsgővel vártak minket. A minibárban mindenféle ital a rendelkezésünkre állt, bár a szobába is rendelhettünk, ha megkívántunk valamit. Az ágy tökéletes, a párnák kényelmesek, a légkondi hangtalanul szolgáltatta a friss levegőt, a köpenyek és törülközők pedig mintha a napsütötte réten száradtak volna. Mint megtudtam, saját mosodával rendelkezik a Hotel Atlantis Superior ****, azonnal és frissen mindent ki tudnak mosni; ha lett volna mosnivalónk, azt is pikk-pakk visszakaptuk volna. Ez kifejezetten jó hír például kisbabával, gyerekkel érkezőknek, ha a rosszcsont leenné a kis ruháját.

Nagyon figyelmes és kedves a hotel vezetősége, ezzel a finom pezsgővel és gyümölcstállal vártak minket.

Ezt megelőzendő kapható az étteremben előke, hihetetlenül cuki mintával! Még foglalkoztató füzet és színező is van az étteremben. A gyereketető szék alapfelszereltség, és sok is van belőle, ott sorakoznak bevetésre készen a svédasztalos tálaló mellett, és kell is a nagy mennyiség, hiszen ez a hotel tényleg mennyország a kisgyerekeseknek. Ottlétünk alatt legalább 10 családot számoltunk össze, de lehet, hogy többen voltak. Az ételek nagyon finomak, és tetszett, hogy nem csak felnőttekre, hanem gyerekekre is gondoltak a menü kialakításakor, hiszen olyan ételeket is felszolgálnak, ami tipikusan gyerekmenüben szokott lenni, mint például a makaróni, hal rudacskák, hercegnő burgonya… A desszertekről nem is beszélve. Diétázók, vigyázzatok… saját cukrásza van a Hotel Atlantis Superiornak és a szakértelem meg is látszott a minőségén és kivitelezésén a süteményeknek!

Az étterem kellemes, finomak a borok és az ételek ínycsiklandozóak

Ha lesz kisbabánk, ide biztos visszajárunk majd, mert ilyen jól megszervezett és kivitelezett gyerekbarát hotelt nagyon jó nyaralásra kihasználni. Van gyerekfoglalkoztató, ahol animátor szórakoztatja a gyerekeket, mindenféle kézműves foglalkozást tartanak. Van játszószoba kisebbeknek és nagyobbaknak egyaránt, külön jó pont, hogy ezek egymástól elszeparáltan találhatók – hiszen a nagyobbak ugrálás vagy labdázás közben könnyen átrongyolhatnának a kis kúszómászó totyogókon, ami senkinek sem lenne jó. Még bébiszitter szolgáltatás is kérhető, tehát simán leléphetünk majd a férjemmel egy masszázsra, fürdésre, szaunázásra vagy egész egyszerűen aludni, amíg a szakképzett bébiszitter felügyeli a lurkókat.

A nagyobbak játszószobája, ahol a kézműves foglalkozásokat is tartják

Jó tudni, hogy ha gyerekkel érkezünk és otthon felejtettünk volna valami fontosat, akkor sincs baj. Ugyanis hihetetlen felszereléssel rendelkezik a hotel, cumisüveg melegítőt, mikrót, pelenkákat, úszópelenkát, babakocsit, játékokat bérelhetünk vagy kérhetünk a személyzettől, akik igény esetén ezeket előre bekészítik a szobánkba.

A totyogók játszószobája

A hotel vezetősége úgy gondolta, hogy nem csak a szülők, hanem a gyerekek véleményét is megkérdezik távozás előtt. Erre hozták létre azt a ládát, ahová be lehet dobni a gyerek kérdőívet névvel és címmel ellátva, és ezekből sorsolnak minden hónapban. A nyertes egy Hotel Atlantis Superior **** kabalafigurát kap, ami nem más, mint a hotel logójában található nagyon aranyos delfin.

Mert a gyerekek véleménye is számít!

A masszázsszolgáltatásokat kifejezetten megéri kipróbálni, például itt található Hajdúszoboszlón egyedül Tibeti Hangtálmasszázs, ami valami elképesztően érdekes dolog. A hátamra, talpamra, derekamra, lábfejemre tett hangtálakat kongatta meg a masszőr, és a különleges rezgések és hangok végigrezonáltak a testemben: pihentetett, kikapcsolt és feltöltött ez a kezelés. A frissítő masszázs pedig jól felrázott és helyre tett, nagyon hálás vagyok érte! A különlegességek sorába tartozik a halpedikűr, na ha ilyet még nem próbáltál, akkor mindenképp érdemes! Kis halacskák tisztítják meg a bőrt az elhalt hámrétegtől, bizsergető egy érzés! A masszázsrészleg vezetőjét kérdeztem, hogy csupán ennyi a tápláléka a halaknak? Mire ő felvilágosított: kapnak rendes haltápot, sőt még szakember is rendszeresen jár ki hozzájuk karbantartani a halakat, ez a masszázs pedig csak a desszert halaknak.

A halpedikűrben frissítem fel a bőröm, a kis halak legnagyobb örömére!

A masszázsok és gyógy-szolgáltatások mellet orvosi konzultáció is kérhető, a kifejezetten gyógyulni vágyóknak. Többféle gyógyászati kezelés is elérhető! A szaunavilágban több szaunatípus közül választhatunk és igen felfrissítő a dézsás nyakon öntés két szaunaszeánsz között. A „trópusi vihar” zuhanyzóba beállva pedig hang és fényhatások kíséretében olyan relaxáló zuhanyozásban lehet részünk, mintha a Brazil esőerdőben elcsípett volna minket a vihar.  A gyerekmedencében való pancsolás és az odakészített játékokkal való játszás után beülhetünk a sóbarlangba, aminek a padlózatát finom homokkal fedték be, így relaxálás közben a gyerekek homokozhatnak a bekészített homokozókészlettel. Igazi win-win. A pihenésből visszatérve beülhetünk együtt egy mozifilmre, amit főszezonban minden nap, szezonon kívül pedig szombatonként vetítenek a gyerekeknek, még uzsonna, popcorn és limonádé is jár a film mellé.

Az izgalmas kialakítású sóbarlang, ahol még homokozni is lehet. Én is játszottam egy kicsit, a homokba gereblyéztem egy sárkány mintát.

A wellness részlegen a szaunavilág, masszázs-, és gyógykezelések mellett számos medencét is találunk. Itt is gyógyulhatunk Hajdúszoboszló híres gyógyvizében, amit folyékony aranynak hívnak különleges, máshol fel nem lelhető összetevői miatt. Van sportmedence, gyerekmedence játékokkal, élménymedence pezsgőfürdővel és fényjátékkal, valamint szabadtéri medence is használható napozóágyakkal és bárral. Sőt, még grill és bográcsállvány is van, nem kell hiányolni az igazi parázson vagy tűzön főtt ételeket.

Egyszerre pancsolás és egyszerre relaxáló. Az élménymedence fényekkel és pezsgőfürdővel is pihentet.

A kültéri bár és grill különböző rendezvények, munkahelyi meetingek, konferenciák vagy találkozók kiegészítő programja is lehet, de beltéri rendezvényekre is felkészült a Hotel Atlantis Superior ****. Több konferenciatermük is van, amelyek más-más igényeket tudnak kiszolgálni. A 168 m2-es plenáris terem mellett igénybe vehető még egy 25 és 40 m2-es terem is üzleti tárgyalásokra vagy kisebb létszámú továbbképzésekre is.

Kültéri medence a bárral és napozófotelekkel

Kifejezetten plusz pont, hogy a hotellel szemközt helyezkedik el az Európában legnagyobb fürdőkomplexum, a HungaroSpa Hajdúszoboszló, megannyi medencével, csúszdával, szörfös hullámmedencével és homokos partú medencével minden igényt kielégít. A Hotel Atlantis Superior ****-ból fürdőköpenyben átsétálhatunk! Ha pedig Hajdúszoboszló egyéb turisztikai látványosságait szeretnénk megnézni, vagy egyszerűen egy kis mozgásra vágyunk, akkor kérjünk a recepción ingyenesen igénybe vehető kerékpárt, és fedezzük fel a várost!