accomodation-stars Created with Sketch. 004-slumber Created with Sketch. 010-airbnb Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. 006-lamp Created with Sketch. 005-calendar Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button copy 14 Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. Combined Shape Created with Sketch. 002-departures Created with Sketch. Group Created with Sketch. 009-heart Created with Sketch. list Created with Sketch. megaphone Created with Sketch. 003-luggage Created with Sketch. Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon help Created with Sketch. Group 3 Created with Sketch. Facebook Created with Sketch. Instagram Created with Sketch. youtube Created with Sketch. Path Copy 2 Created with Sketch.

Marketing ügynökség kiválasztása: hogyan kerüld el a buktatókat?

utazomajom /

Cégvezetőként gyakran szembesülünk azzal a kihívással, hogy megtaláljuk a megfelelő partnert marketing szükségleteink kielégítésére. Sajnos rengeteg tényező nehezítheti meg a választást, kezdve a túlárazott projektektől az irreálisan alacsony árú szolgáltatásokig.

Hogyan hozhatunk olyan döntést, ami hosszú távon is kifizetődő? Hogyan ismerhető fel a jó marketinges csapat? Ebben a cikkben Marketinges Erika és csapata gondolatai alapján segítségünk ezt a témát körbejárni, hogy elkerülhesd a gyakori csapdákat.

Miért válts ügynökséget?

Talán felmerült már benned a kérdés, hogy miért is lenne szükséges ügynökség segítségét igénybe venni, akár már a weboldal készítéshez. Az online marketing egy hihetetlenül gyorsan változó terület, ahol a technológia fejlődésével újabb és újabb eszközök jelennek meg. Ezért is kiemelten fontos, hogy ne csak tapasztalatokra és tudásra támaszkodjunk, hanem valódi szakértőkre is építsünk. Ahogy egy új autót sem javíttatnál egy amatőr szerelővel, a marketing esetében is érdemes profi csapatot választani.

Tegyük fel, hogy egy marketing ügynökséget keresel fel a weboldal készítés érdekében. Az árak sokszor megtévesztőek lehetnek. Egy alacsony ajánlat vonzó lehet, de gyanút ébreszthet, hogy vajon a minőség is alacsony lesz? Érdemes alaposan mérlegelni, mert sokszor az olcsó húsnak híg a leve.

Irreális ígéretek

A marketing világában gyakoriak az irreális ígéretek, különösen, ha valaki jelentős eredményeket szeretne elérni rövid idő alatt. Sokan esnek abba a hibába, hogy önmaguk és vállalkozásuk szempontjából nem reális elvárásokat támasztanak. Fontos, hogy ne csak az ár alapján döntsünk, hanem vegyük figyelembe a szolgáltatások valódi értékét is.

Ha egy ajánlat túlságosan is vonzó, az sokszor arra utal, hogy valami nincs rendben. Inkább érdemes alaposan elmerülni a referenciamunkákban és a szolgáltatás részleteiben, hogy megtudjuk, mit is kapunk valójában a pénzünkért. Például, ha egy ügynökség garantálja a Google-keresések első helyét, legyünk óvatosak: az organikus rangsorolás nem így működik.

Hogyan válaszd ki a megfelelő partnert?

A döntéshozatal összetett folyamat, amihez alapkérdéseket kell tisztáznunk. Mit várunk el pontosan egy marketing ügynökségtől? És vajon a számunkra fontos szolgáltatásokat ténylegesen biztosítani fogják? Mindezek mellett a kiválasztott partner árazása és a minőség közötti egyensúly is döntő fontosságú.

Az egyik legnagyobb hiba, amit elkövethetsz, hogy csak az árat nézed. Amikor ilyen döntést hozol, ne csak a költségekre koncentrálj, hanem arra is, hogy mit kapsz cserébe. Az ár-érték arány a kulcs, ami magában foglalja mind a minőségi szolgáltatásokat, mind a reális költségeket. Vedd figyelembe más ügyfelek véleményét és az ügynökség által végzett korábbi munkákat, hogy képet kapj az általuk kínált minőségről.

Ajánlatok