Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon icon-hotels Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Tíz darab nászajándékként kapott utalványból egyet fogadott el a Wizz Air!

2018. július 17. kedd, 13:41 - utazomajom
Légitársaság Wizz Air

“Ajándék minden alkalomra. Egy ajándék, amire örökké emlékeznek majd a szerettei.” – hirdeti a Wizz Air honlapja az ajándékutalványoknál. Olvasónk is örökké emlékezni fog erre, de valószínűleg nem erre számított.

“Tavaly júniusban nászajándékként 145.000 Ft értékű Wizz Air kuponokat kaptunk ajándékba rokonainktól, 10-szer 14.500 forintos voucher-ek formájában. A kuponok felhasználására 1 év állt rendelkezésre. Első meglepetés az volt számunkra, hogy a kuponok felhasználása korlátozott, így egy foglalásnál csak 4 kupont, és azt is csak 30 nappal a foglalás előtt lehet felhasználni. Ezt kicsit furcsálltuk, hiszen már egy előre kifizetett, kedvezmények nélküli szolgáltatásról van szó, vajon miért korlátozzák a felhasználását.” – küldte olvasónk.

Nászút helyett bosszankodás

Azonban az igazi kálvária csak ezután kezdődött..

Sajnos mikor megpróbáltuk a kuponokat felhasználni, a tíz közül egyetlen egyet fogadott el a Wizz Air online foglalási rendszer, a többit invalid-ként értelmezte. Telefonos ügyfélszolgálatukon (250 Ft/perc) semmit sem segítettek, jelezve, hogy ez nem az ő hatáskörük, irodát ügyfélfogadásra nem találtunk. Így honlapjukon a panaszkezelési fülre kattintva több levelet is írtunk részükre a problémáról. Azonban az említett üzenetekre egyáltalán nem kaptunk választ, azon kívül, hogy továbbítják a problémát az illetékeseknek. Miután semmilyen reakciót nem kaptunk, így szintén a honlapjukon feltüntetett Európai Uniós online vitarendezési portál űrlapját töltöttük ki, illetve a fogyasztóvédelemhez fordultunk, hátha megoldást találunk. Az uniós portál 30 nappal később a “vitánkat” lezárta, mondván hogy a Wizz Air arra nem reagált. A fogyasztóvédelemtől szintúgy azóta sem kaptunk választ.

Pedig a felhasználási feltételeknek megfelelt volna a foglalás, ahogy az oldalon is írják: “A Wizz ajándékutalványok a Wizz Air Hungary Kft. („WAH”) által üzemeltetett bármely menetrend szerint járatra beválthatók.

A kuponok felhasználási ideje azóta lejárt, azok egyikét sem tudtuk felhasználni, így a 145.000 Ft értékű voucher-einket elveszítettük. 

Valószínűleg mi már nem tudunk utazni a kifizetett kuponok ellenszolgáltatásaként, de remélem többeknek segítséget nyújtunk levelünkkel, ha esetleg magatoknak vagy ajándékként Wizz Air kupont akartok vásárolni! – tette hozzá csalódottan olvasónk.

Az esettel kapcsolatban megkerestük a Wizz Air kommunikációját végző irodát, válaszukkal remélhetőleg hamarosan jelentkezünk.

Talán ez is érdekelhet