accomodation-stars Created with Sketch. 004-slumber Created with Sketch. 010-airbnb Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. 006-lamp Created with Sketch. 005-calendar Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button copy 14 Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. Combined Shape Created with Sketch. 002-departures Created with Sketch. Group Created with Sketch. 009-heart Created with Sketch. list Created with Sketch. megaphone Created with Sketch. 003-luggage Created with Sketch. Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon help Created with Sketch. Group 3 Created with Sketch. Facebook Created with Sketch. Instagram Created with Sketch. youtube Created with Sketch. Path Copy 2 Created with Sketch.

3 érv az elviteles ételek mellett

utazomajom /

Egyre elterjedtebb az ételkiszállítás és az éttermekben, büfékben is az elvitelre rendelhető ételek megjelenése. Ennek hátterében részben a kényszer áll. Azonban amíg a vírushelyzet adta az első löketet, a folyamat nem állt meg. Nézzük, miért jó, ha egy étterem tud ételt kiszállíttatni!

1. Az online jelenlét és az ismertség miatt

Mondhatnánk azt, hogy minden étterem- és büfétulajdonost erre kényszerít a verseny, de nem csak erről van szó. Az ételrendelés, házhoz szállítás kéz a kézben jár az online jelenléttel. Az online jelenlétre pedig ma már nagyon nagy szükség van. Olyannyira, hogy talán még egy régóta jól bevezetett, generációk által ismert étterem híre is elkophat, ha nincsen jelen online. Hiszen az emberek manapság mindent megnéznek, leellenőriznek az interneten is.

A weboldal után pedig az a következő lépés, hogy kipróbálnák az ételeket. Vannak olyan esetek, amikor az étterembe járók is inkább házhoz rendelnének: bizonyos családi ünnepek vagy épp egy kellemes vasárnapi ebéd, esetleg gyerekek jelenléte, vendégek érkezése. Gondolkodjunk egy kicsit az ő fejükkel.

2. Jobban megismerheted a vendégeidet

Az egyik legfontosabb dolog, ami életben tart egy üzletet, az a vásárlók ismerete. Minél részletesebben, alaposabban megismerni őket, kielemezni tetteiket, az azok hátterében álló mozgatórugókat.

A házhoz rendelés interneten történik, akármilyen felületet is biztosítunk erre, a rendeléseknek nyoma marad. Érdemes megnézni a statisztikákat, hogy mely ételek fogytak a legjobban. Ha van rá mód, akár nem és korosztály szerint is kielemezhetük a rendeléseket, rengeteget lehet tanulni belőle. Minden webáruház ezt csinálja, miért ne tennék az éttermek is? Ráadásul ez a legegyszerűbb módja egy-egy új étel kipróbálásának is.

Fontos tehát, hogy mik a fogyasztóink igényei. Akár még az ételek csomagolását is ez alapján választhatjuk ki.

3. A kiszállítás nem zárja ki, hogy beüljenek az étterembe

Az, hogy valaki felveszi az ételkiszállítást a profiljába, nem jelenti azt, hogy ennek a tevékenységnek kell meghatározónak lennie. Azonban a vendégek szempontjából ma már fontos, hogy ne csak étteremben juthassanak hozzá a vágyott falatokhoz.

Ugyanis a világ egyértelműen megváltozott, ezt a folyamatot csak felgyorsította a jelenlegi helyzet. Hiszen egyre nagyobb az igény arra, hogy otthonunkban fogyasszuk el a minőségi ételeket, vagy akár egy szabadtéri program keretei között tegyék ezt meg.

Ha pedig ezáltal nő a bizalom az étterem felé, esetleg még többen megismerték a helyet, bővült a rendelt ételekre igényt tartó vendégek köre, akkor ezzel párhuzamosan az új vendégek is nyitottak lesznek arra, hogy megismerjék a már kipróbált ételeket kínáló étterem hangulatát. Így tehát az étterem brandjének is jót tesz ez a lehetőség.

Ajánlatok