accomodation-stars Created with Sketch. 004-slumber Created with Sketch. 010-airbnb Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. 006-lamp Created with Sketch. 005-calendar Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button copy 14 Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. Combined Shape Created with Sketch. 002-departures Created with Sketch. Group Created with Sketch. 009-heart Created with Sketch. list Created with Sketch. megaphone Created with Sketch. 003-luggage Created with Sketch. Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon help Created with Sketch. Group 3 Created with Sketch. Facebook Created with Sketch. Instagram Created with Sketch. youtube Created with Sketch. Path Copy 2 Created with Sketch.

Ryanair újdonság: törzsutas program évi 199 euróért!

utazomajom /

A vállalat leginkább olcsó repülőjegyeiről híres, ám miután kosárban a jegy, az extra költségek a jegyárhoz viszonyítva igencsak magasak. Európa legnagyobb fapados légitársasága ezúttal rendszeresen utazó közönségét célozza meg az éves előfizetés lehetőségével, a “Ryanair Choice“-szal.

A regisztráló utasoknak lehetőségük nyílik a legjobb árakon foglalni jegyeiket, kiválasztani ülőhelyeiket, gyorsított eljárásban részt venni a biztonsági ellenőrzés során – ahol az lehetséges -,  valamint elsőbbségi beszállás és egy 10 kg-os feladott poggyász is illeti őket. Az ír légitársaság ezen felül 24 órás előzetes értesítést is ígér különböző akcióikkal kapcsolatban, valamint, amennyiben a jegyvásárlást követő 3 órán belül az előfizető a sajátjánál olcsóbb ajánlatot talál, úgy a cég kifizeti számára a különbséget, ezenfelül pedig egy 5 eurós MyRyanair voucherrel is kompenzál.

A szolgáltatás éves díja 199 euró, amely megközelítőleg 65.000 Forint. A program önmagában egyébként hasonló előnyökkel jár, mint a “Ryanair Plus”.

Kenny Jacobs, a Ryanair marketingigazgatója cáfolta a felvetést, amely szerint a rendszeresen utazó utasokra alapozott marketingfogás valójában más légitársaságok másolása lenne.  A The Independentnek való nyilatkozatában így beszélt a projektről: “Nem nevezném törzsutas program-modellnek. Az utas nem kap sem poggyászjegyet, sem lounge belépést. Minden digitálisan, alacsony költségvetésű megoldásokkal fog működni. Mindössze egy kódot fog kapni az előfizető, amelyet be tud regisztrálni a MyRyanair fiókjába.” Közleményében azt is elmondta, hogy a Brexit nem lesz hatással a jövőben lévő foglalásokra: “Bárki számára itt az Egyesült Királyságban, valamint az Európai Unióban is minden a megszokott módon fog történni: utazás úgy, ahogyan eddig is.

Maga az ötlet várhatóan a nyár folyamán fog a gyakorlatban is létrejönni. A társaság célja elérni a 100.000 előfizetőt az első egy év során.

Ajánlatok