accomodation-stars Created with Sketch. 004-slumber Created with Sketch. 010-airbnb Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. 006-lamp Created with Sketch. 005-calendar Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button copy 14 Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. Combined Shape Created with Sketch. 002-departures Created with Sketch. Group Created with Sketch. 009-heart Created with Sketch. list Created with Sketch. megaphone Created with Sketch. 003-luggage Created with Sketch. Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon help Created with Sketch. Group 3 Created with Sketch. Facebook Created with Sketch. Instagram Created with Sketch. youtube Created with Sketch. Path Copy 2 Created with Sketch.

A Wizz Air automatikussá teszi a törölt járatok árának visszatérítését pontokban

utazomajom /

A Wizz Air bejelentette, hogy járattörlés esetén mostantól automatikusan jóváírja a viteldíj 120%-át az utasok WIZZ számláján, miután a COVID-19 járvány visszaszorítására hozott utazási korlátozások miatt jelentősen megnőtt a törölt járatok száma. A jóváírt kreditek a szokásos egy év helyett két évig használhatóak fel.

Az utasoknak – külön kérésre – természetesen továbbra is lehetőségük van a bankszámlájukra vagy bankkártyájukra visszakérni a viteldíj 100 százalékát, amely azonban hosszabb időt vehet igénybe.

A Wizz Air átmenetileg felfüggesztette az online igénybejelentő rendszerét a wizzair.com honlapon, hogy kezelni tudja az igénybejelentések közel százszorosára emelkedő volumenét. A Wizz Air ugyanakkor szeretné megnyugtatni kedves utasait, hogy ha a szokásosnál lassabban is, de munkatársai idővel minden igénybejelentést feldolgoznak, és az érintett utasok visszakapják a törölt járatokra foglalt jegyek viteldíját.

Az utazási irodák felé való visszatérítések automatizálásán szintén nagy erőkkel dolgozunk, addig is megkérjük az utazási irodákat, hogy lépjenek kapcsolatba a légitársaság telefonos ügyfélszolgálatával. Az utazási irodán vagy online utazási irodán keresztül foglaló utasokat pedig arra kérjük, hogy lépjenek kapcsolatban a céggel, ahol a jegyüket vásárolták.

Kérjük kedves utasainkat, hogy a mostani szokatlan időszakban használják az emailekben linkelt önkiszolgáló platformokat, hogy mérsékelni lehessen a már így is rendkívül túlterhelt telefonos ügyfélszolgálatunk forgalmát.

Bár a jelenlegi utazási korlátozásokra a Wizz Airnek nincs befolyása, légitársaságunk elnézést kér a járattörlések okozta kellemetlenségekért, és biztosítja a kedves utasokat, hogy a legmagasabb prioritással kezeli az igények feldolgozását és a viteldíjak visszatérítését. – Írják a Wizz Air közleményében.

Arra, hogy valóban a légitársaság legkésőbb 2020. április 14-én átmenetileg felfüggeszti online igénybejelentő rendszerét külön rákérdezünk, mert véleményünk szerint ez elírás. Amint kapunk választ frissítjük a cikket.

Ajánlatok