Figyelem! Lehet, hogy a Wizz Air utólag törölte a járatod és kapsz kártérítést
Lassan megtelik a postaládánk a Wizz Air pénzvisszatérítésével kapcsolatos üzenetettek, ezért született ez a bejegyzést. Ahogy tegnap megírtuk, néhány járatán kívül a Wizz Air is megszünteti ideiglenesen a személyfuvarozást. Ha nem olvastad a koronavírus kapcsán írt állásfoglalását a légitársaságnak, akkor erősen javasolt.
Több olvasónk jelezte, hogy habár az adott napon még úgy volt, hogy indul a járata, nem is tudott visszatérítést igényelni, utólag belépve a Wizz Air profiljába azonban azt látja, hogy mégis törölve lett a járata. Ezáltal lehetősége nyílt a visszatérítésre.
A fapados légitársaság egy kicsit megnehezítette a pénzvisszatérítést, de nem tette lehetetlenné. A következő a helyzet. A törölt járat esetében a profilodon megjelenik, hogy kérheted a 120%-os visszatérítést Wizz Air kreditben, amit két évig használhatsz fel. Más opció nincs, viszont az is látszódik, hogy “a 120%-os kredit jóváírást követően Ön kérheti a 100%-os összeg pénzre történő átváltását is.”
Tehát először elfogadod a kreditet, majd frissül az ablak, ahol kérheted a pénzvisszatérítést is az űrlap kitöltése után.
Ha mégis eltévednél, akkor ezen a linken keresztül tudod igényelni a pénzvisszatérítést. Ha kreditben foglaltál eredetileg is, akkor csak kreditet kaphatsz vissza.
Képernyőképek