accomodation-stars Created with Sketch. 004-slumber Created with Sketch. 010-airbnb Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. 006-lamp Created with Sketch. 005-calendar Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button copy 14 Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. Combined Shape Created with Sketch. 002-departures Created with Sketch. Group Created with Sketch. 009-heart Created with Sketch. list Created with Sketch. megaphone Created with Sketch. 003-luggage Created with Sketch. Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon help Created with Sketch. Group 3 Created with Sketch. Facebook Created with Sketch. Instagram Created with Sketch. youtube Created with Sketch. Path Copy 2 Created with Sketch.

HORROR A RYANAIR JÁRATÁN! BÁRKIVEL MEGTÖRTÉNHET*…

utazomajom /

*Legalábbis ilyen címmel hozta le a HVG azt a napokban terjedő sztorit, ami már biztos minden közösségi médiát használó, vagy online portálokat olvasó emberhez eljutott.

Szauer Judit családjával utazott november 4-én Barcelonából Budapestre. Leírása szerint apukája egy nejlon szatyrot szeretett volna feltenni a csomagtárolóba, amire a Ryanair légiutas-kísérője goromba stílusban közölte vele, hogy nem teheti fel oda.

Azért nem lehet egyébként odatenni, mert az simán elfér a lábad előtti szék alatt, egy nagyobb poggyász pedig már nem, és inkább azokat kell a fejek felett található tárolóba helyezni.

Juditnak annyira rosszul esett a stílus, amit megengedett magának a személyzet, hogy kikérte magának. Erre elmondása szerint “ordítós hangnemben” közölték vele, hogy kell a hely a többi csomagnak, és ő dönti el, hogy ki-mit hova tehet. (Egyébként tényleg, a légiutaskísérő utasításait be kell tartani, még akkor is, ha az hülyeség. Ez pont nem volt az.)

Végül a vitatkozás tovább folytatódott. Juditot nagyon nehéz kihozni a sodrából, de most egy “we pay for your f*cking service, so you can not talk to my father like that” (= mi fizetünk ezért a k*baszott szolgáltatásért, tehát nem beszélhet így az apámmal).” kicsúszott.

Ez pedig sajnos már inzultálásnak számít, ezt a vezető légiutaskísérő közölte is az utassal, és leszállíttatta a gépről. Azóta tanúkat keres, hogy megtehesse a szükséges lépéseket. Viszont a tanúk jöttek és elmondták azt, ahogy ők látták. Természetesen rengeteg oldal lehozta egy az egyben a sztorit pár kattintásért, de nem ellenőrizte tartalmának valódiságát.

Itt elolvashatod Judit verzióját [UPDATE: Közben Judit törölte a bejegyzését.]

Világmegváltók

Az utazómajmok világmegváltó csoportjába is megpróbálták megosztani a történetet körülbelül 32 alkalommal, azonban én úgy gondoltam, hogy mi vagyunk akkora véleményformáló utazós portál, hogy nem engedhetjük meg magunknak azt, hogy belemenjünk egy ilyen lejáratókampányba addig, amíg meg nem kérdezzük a másik felet.

Várhatóan ezt nem vették jó néven és a blogozine.blog.hu-n a következő kiegészítéssel jelent meg a cikk:

A posztot én több csoportban is megosztottam. Az utazások a nagyvilágban…-ból csak kitörölték az adminok a segítségkérő/szemtanú kereső bejegyzést, az Utazómajmom világmegváltó csoportjából ki is tiltottak a majomkezelők.. Biztos sértette a “pénztárcájukat” az önérzetüket (whatever), hogy szemtanút kerestem. Ki tudja.”

Az utazómajom természetesen nem kapott még sosem pénzt a Ryanair-től, holott igen sok úti célt népszerűsítünk, ajánlatot teszünk ki. Tehát nem, nem ezért nem került ki oda a bejegyzés, hanem a fent leírtak miatt.

Szemtanúk jöttek

Máté: “A repülő hátsó ajtaja nem volt nyitva, így elöl szálltam be, annak ellenére, hogy a 33-as sor volt az enyém, ami az utolsó. Én csak rövid ideig voltam közel hozzájuk, éppen, amikor a papa elállta az utat mert szatyrozott. A légiutaskísérő normálisan szólt neki, hogy nem rakhatja fel oda, a többi csomagnak kell a hely. Az úr nem foglalkozott vele és próbálta tovább gyömöszölni. Mi továbbra is vártunk, hogy tovább haladhassunk. Ekkor a légiutaskísérő kivette a kezéből, talán ráncigálták is egy kicsit a zacsit. Közben a magyar trió egymás közt magyarul beszélt. Az anyuka kérlelte a papát, hogy engedjék el a sztorit, “úgysem utazunk ezekkel soha többet”. Ilyen, és még ehhez hasonló mondatok közepette leült a papa, és én hátra tudtam menni a helyemre. Kiabálást nem hallottam, csak bemondták 20 perc múlva, hogy nem tudunk indulni a probléma miatt. Én úgy ítélem meg, hogy a Ryanair helyesen járt el.”

Gergely: “Jelen voltam a fenti események egy részénél. Leszögezném előre, hogy nem haragszom senkire, hogy 1 órát késett a gép az “issue” miatt. Éppen akkor igyekeztem a hátrébb elhelyezkedő ülésemhez eljutni a folyosón, amikor a hölgyhöz odaért a vezető légiutaskísérő. Nem volt kiabálás, határozott volt a vezető stewardess. Nekem inkább az jutott eszembe, hogy rutinosan próbálja kezelni az ügyet. A hölgy az után is folytatta nem éppen megfelelő stílusban miután közölték vele, hogyha nem hagyja abba leszállítják a gépről. Nem voltam meglepve amikor végül ezt megtették. A repülőn a mi sorunkban helyet foglaló másik hölgy az érintett hölgy csoportjával utazott. Ő csak annyit tett hozzá “az egész család problémás”. Én nem pazarolnék további jogi lépésekre…. Főleg nincs szükség megtorlásra, stb…”

Mi nem szeretnénk igazságot tenni, mindenki maga döntse el az eddigi információk alapján, hogy bojkottálja-e az íreket emiatt.

Ha valaki a gépen volt, és szívesen megosztaná a tapasztalatait, írjon nekünk!

A kérdéseim elküldtem a légitársaság felé is.

Ajánlatok