accomodation-stars Created with Sketch. 004-slumber Created with Sketch. 010-airbnb Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. 006-lamp Created with Sketch. 005-calendar Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button copy 14 Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. Combined Shape Created with Sketch. 002-departures Created with Sketch. Group Created with Sketch. 009-heart Created with Sketch. list Created with Sketch. megaphone Created with Sketch. 003-luggage Created with Sketch. Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon help Created with Sketch. Group 3 Created with Sketch. Facebook Created with Sketch. Instagram Created with Sketch. youtube Created with Sketch. Path Copy 2 Created with Sketch.

6 órás késéssel indult el a Wizz Lárnakára, de így is rengeteg utas lemaradt a gépről – Frissítve

utazomajom /

Olvasónk, Kamilla számolt be egy kacifántos történetről. “Jelenleg a budapesti reptéren várakozunk, ugyanis a 16.15-ös Lárnakára tartó WizzAir járatunk még most sem indult el.”

Két órával a járat indulása előtt az utasokat értesítették, hogy 16:15 helyett 17:45-kor indul a gép, de a check-in nem változik, mindenki érjen ki időben a repülőtérre. Kezdetben minden rendben ment, beszállítottak az utasokat a gépbe 17:30 körül. A járat viszont nem indult el. Közel 3 és fél óra várakozás után közölték, hogy az “időjárási körülmények miatt” mégsem szállnak fel, valamint lejár a személyzet munkaideje, ezért szálljanak le. A gép egyébként tele volt, ennek később lesz jelentősége.

Leszálláskor azt az információt kapták, hogy leghamarabb 23:10-kor indul majd a gép a 16:15 helyett. A késésért elnézést kértek és 3.000 Ft értékű kupont ajánlottak fel, amit bárki levásárolhatott a 21:00-kor bezáró éttermek egyikében, tehát még volt 13 percük. “Ráadásul mivel Ciprus nem tartozik a schengeni övezethez, így mindenkit nem tudnak kiengedni az útlevél ellenőrzésen, tehát nem is mindenki tudja levásárolni a szuper kuponokat abban az egyetlen nyitva lévő, erősen kifosztott büfében.” – írta Kamilla.

21:30-kor azonban mindenféle előjel nélkül 21:50-re változtatták át a járat indulását, amit az utasok közül csak néhányan vettek észre.

“A lenti információs pultnál azt mondták, hogy biztos rosszul van kiírva, nem indulhat. Az étteremnél nem hallatszott az utolsó hívás sem.”

Olvasónkat külön szólították, hiszen feladott poggyásza is volt és a repülés szabályai szerint csomag a tulajdonosa nélkül nem utazhat. A büféből futva utolsóként szállt fel a gépre a párjával, miközben a járatra várók fele még komótosan falatozta az újonnan szerzett háromezer forintos szendvicsét.

Nem volt idejük értesíteni az utastársaikat. A gép 22:10-kor óriási üdvrivalgással és hatalmas tapssal elindult. Erről sem emailt, sem sms-t nem küldött a Wizz Air. Így akik hittek a korábbi állításnak, miszerint 23:10-kor indul a járat, lemaradtak róla.

A kérdéseinket elküldtük a Wizz Air-nek. Ha kapunk választ, frissítjük a cikket. A sok mai eset közül ma ezen kívül kettővel foglalkoztunk:

2 és fél órája várták az indulást a Wizz utasai a gépen, amikor kaptak 5€ reptéren elkölthető kupont,

Már 4 órája ülnek a gépben a Valencia – Budapest Wizz Air járat utasai indulásra várva

Frissítés: A Wizz Air elküldte a válaszát, amit változatlanul közlünk.

„A Wizz Air július 1-i, késődélutáni Budapest-Lárnaka járata a viharos időjárás miatt nem tudott a menetrendnek megfelelően felszállni. Annak érdekében, hogy a járat a lehető legkisebb késéssel indulhasson el, a légitársaság megkezdte az utasok beszállítását. Miután az utasok elfoglalták a helyüket a fedélzeten, várakozás közben a személyzetet arról értesítették, hogy a késés hosszabb lesz a vártnál, így az utasokat a saját kényelmük érdekében visszaengedték a repülőgépről a váróba. Ezzel együtt a légitársaság földi kiszolgáló partnerének munkatársai átadták az utasok számára az ilyenkor előírt étkezési vouchereket is. Az utasokat a Wizz Air személyzete a földi kiszolgáló partnerekkel közösen arra kérte, hogy figyeljék a kijelzőket és a földi kiszolgálók bejelentéseit a járatuk indulásával kapcsolatban. A második beszállásra a kezdeti előjelzésnél korábban került sor amiért a járat kicsit hamarabb kapott engedélyt a felszállásra, mint ezt az utasok leszállításakor prognosztizálták. Ezt a beszállás előtt jelezte a váróban található kijelzőkön, valamint a hangosbemondókon keresztül több alkalommal is az utasainak. A földi kiszolgáló partnerek a hiányzó utasokat név szerint is többször figyelmeztették a beszállásra a hangosbemondón keresztül. Közülük kilencen többszöri felszólításra sem jelentek meg. A repülőgép végül 22:08-kor szállt fel a többi utassal.”

Ajánlatok