Munkaszerződések és más jogi ügyek rendezése online
Valljuk be őszintén, hogy már meg sem lepődünk azon, hogy a gyereket elektronikusan íratjuk be az iskolába, hogy így csináltatunk személyit és jogosítványt, illetve ebben a formában kommunikálunk a szolgáltatókkal, sőt, akár hitelt is vehetünk fel teljesen online.
Nem kellett túl sokat arra sem várnunk, hogy új korszakba lépjen a jogi ügyintézés is. Ismerkedjünk meg vele!
Könnyebben, gyorsabban, okosabban
Az Alex Magyarország első legaltech szolgáltatása, amelyet a KRS Ügyvédi Iroda alkotott meg a meglévő és leendő ügyfelei számára, a gördülékeny online jogi ügyintézés érdekében, valamint szem előtt tartva a modern világ olyan kihívásait, amelyeknek minden egyes hétköznap meg kell felelnünk.
Ezzel a megoldással úgy teremthetünk jogilag is szabályozott és rendezett helyzetet kis- vagy középvállalkozásunkban, hogy az a lehető legegyszerűbben, mégis teljesen a jogszabályi és törvényi rendelkezéseknek megfelelően valósuljon meg.
Nagy jelentősége van annak, hogy a megfelelő mederben folyjanak a dolgok
Számos olyan helyzet lehet egy vállalkozás életében, amely egyedi szabályozást vagy még gondosabb odafigyelést kíván meg. Ilyen például az átmeneti vagy állandó home office, amire egyes tényezőket illetően külön rendelkezések vonatkoznak a hagyományos munkavégzéshez képest.
De érdemes gondolni a titoktartási szerződésekre is vagy például a leltárhiány szabályozására. Utóbbira szigorú szabályok vonatkoznak, a dolgozó felelős érte, attól függetlenül, hogy vétkes-e benne. A szigorúság oka abban rejlik, hogy a hiány oka nem ismert. Azonban a leltárhiány-felelősség érvényesítésének – többek között – az is előfeltétele, hogy meg lett-e kötve a leltárfelelősségi szerződés. Nem mindegy tehát, hogy hogyan kezeljük vállalkozásunkban ezeket a jogi ügyeket.
Ha bizonytalanok vagyunk abban, hogy megfelelő módon vannak-e megkötve a szerződéseink, minden szükséges dokumentummal rendelkezünk-e, illetve a legfrissebb jogszabályoknak is megfelelnek-e ezek, akkor válasszuk a cégoptimalizáló csomagot.
Mi mindent várhatunk, ha az elektronikus jogi ügyintézés mellett döntünk?
Először is megfelelő szakmai hátteret a KRS Ügyvédi Irodának köszönhetően, másrészt a legújabb jogszabályi előírásoknak megfelelő dokumentumokat, amelyek teljes értékűek, és szükség esetén a bíróság előtt is megállják a helyüket. A regisztráción keresztül az így elkészített szerződések és iratok a későbbiekben is elérhetők maradnak.
Az előre ismert fix árak segítenek abban, hogy korrektül tervezhessünk a költségvetésünkkel, ami nagyon fontos egy kis- és középvállalkozás esetén. Ahogy az is remek hír, hogy az automatizmusoknak köszönhetően ezek rendkívül kedvezőek.
A rugalmas ügyintézés, a gyorsaság, valamint az, hogy gyakorlatilag bárhonnan bármikor elkezdhetünk dolgozni a feladatainkkal, és ha félbe kell hagynunk, akkor is ugyanott folytathatjuk később, adatvesztés nélkül, igazán jó hír azoknak, akik állandó időhiányban szenvednek.