accomodation-stars Created with Sketch. 004-slumber Created with Sketch. 010-airbnb Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. 006-lamp Created with Sketch. 005-calendar Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button copy 14 Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. Combined Shape Created with Sketch. 002-departures Created with Sketch. Group Created with Sketch. 009-heart Created with Sketch. list Created with Sketch. megaphone Created with Sketch. 003-luggage Created with Sketch. Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon help Created with Sketch. Group 3 Created with Sketch. Facebook Created with Sketch. Instagram Created with Sketch. youtube Created with Sketch. Path Copy 2 Created with Sketch.

Emailben törlésről értesít a Wizz Air, de a járat ugyanúgy foglalható. Kamutörli az olcsón eladott jegyeket?

utazomajom /

Sorra érkeznek hozzánk a panaszok azzal kapcsolatban, hogy a Wizz Air, Európa leggyorsabban növekvő és legfenntarthatóbb légitársasága törli az olcsón eladott jegyeit Dubaiba. Ezt úgy kell elképzelni, hogy maga a járat ugyanakkor és ugyanúgy elérhető a rendszerben, viszont a Wizz Air egy emailben jelzi az utasoknak, hogy sajnos törlésre került sor, ezért három opció közül lehet választani: módosítani a járatot egy közeli dátumra (arra nem, amire eredetileg vették a jegyet), 120% visszatérítést kérni Wizz Air pontokban, vagy egyszerűen visszakérni a foglalás árát.

A tudomásunkra jutott kamu törölt járatok mindegyike jövő év első felére szól és még egy közös van bennük, kedvező áron vásárolt rá jegyet az utas.

Milyen lehetősége marad ilyenkor az utasnak? Vagy felhívja a Wizz Air-t és percenként több száz forintért vitatkozik egy ügyintézővel, vagy elfogadja a visszatérítést és vásárol magának ugyanarra a járatra jegyet sokkal többért, esetleg nem utazik. Utóbbi nyilván csak akkor opció, ha lemondható szállást és egy szolgáltatásokat foglalt, különben bukja azt is. Írhat még esetleg a légitársaságnak egy levelet amire 30 napon belül kötelesek válaszolni (légyszi írjon az info kukac utazomajom pont hu email címre az, aki ismer olyat, akinek válaszoltak 30 napon belül) és belekezdeni egy hosszú ideig tartó sárdobálásba, miközben az árak emelkednek.

Böngésztem a Wizz Air általános szerződési feltételeit, de erre vonatkozóan nem találtam semmilyen információt. Az oké, hogy egyoldalúan törölhet a járatot és elállhat az utaztatástól, de hogy kamutörölheti-e, azt nem tudom.

Ez a történet még biztosan nem a Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Wizz Air közötti megállapodás eredménye, legalábbis bízunk benne.

A Wizz Air a kérdésünkre egy technikai hibára hivatkozott.

Ajánlatok