Van akinek fizet, van akinek nem fizet a WizzAir a 19 órás római késésért
Ahogyan azt ma megírtuk, a Wizz Air elutasította olvasónk kárigényét a Róma – Budapest járat 19 órás késéséért. Ami ezután következett, arra mi sem számítottunk.
Cikkünkben közöltük, hogy a Wizz Air váratlan körülményekre hivatkozva egy lyukas garas kártérítést sem hajlandó fizetni olvasónknak a 2024.06.23 W62342 FCO – BUD járat késése miatt.
A titokzatos járat miatt azonban a légitársaság néhány utasnak elutasította, néhány utasnak elfogadta a kárigényét. Sőt, van olyan is, hogy egy pár férfi tagjának elfogadták, a női tagjának elutasították a kérvényét. Van, akinek azonnal válaszoltak, van aki napok óta nem kapott visszajelzést.
Olyanok is írtak, akik ugyanezzel a járattal utaztak és a Wizz Air már meg is indította a 250€ kártérítés kifizetését. Nem akartam hinni a szememnek. Hogy meggyőződjek róla, elkértem a visszaigazoló emaileket és valóban teljesen más válaszokat adott a Wizz Air ugyanazzal a járattal kapcsolatban.
Olvasóink egy része már meg is kapta a kártérítést, tehát a számláján van az összeg.
Még nem érkezett meg az előző cikkünkre a válasz a légitársaságtól, de most már roppant kíváncsi vagyok, hogy mi alapján szelektálnak az utasaik között, kinek jár és kinek nem jár kártérítés.