Ez a Wizz Air nem emelt díjas telefonszáma
Mi lehet az? Utazós körökben mindenki sejti a létezését, azonban nagyon kevesen találkoztak vele! Ez bizony a Wizz Air nem emelt díjas telefonszáma.
A fapados légitársaságok egyik legfrusztrálóbb tulajdonsága, hogy az ügyfélszolgálaton spórolnak. Számomra érthetetlen, hogy miért éri meg néhány tíz kolléga bérköltségét megspórolni a hatalmas költségvetésű légitársaságoknak, de sajnos ez a helyzet. Kíváncsi lennék, hogy a cégek a használhatatlan chatbotok fejlesztésével és karbantartásával mennyi pénzt égetnek el, ebből hány évig lehetne üzemeltetni egy telefonos ügyfélszolgálatot.
A Wizz Air versenytársa, a Ryanair egy meglepően jól működő chatet üzemeltet, ahol valódi munkatársakkal lehet csevegni. Ez talán még a telefonos verziónál is praktikusabb. A Wizz Air egy “Amelia” nevű chatbottal és az emelt díjas vonalon áll az utasai rendelkezésére.
A 06 90 900 555 -ös emelt díjas telefonszámon a percdíj 250 Ft, azonban ha az adott ügy online is intézhető, akkor további jelképes 6 200 Ft tranzakciós díjat számítanak fel.
Van azonban egy különleges segítséget nyújtó telefonos ügyfélszolgálat is. A számot Wizz Air honlapján közepesen elrejtve lehet megtalálni a megfelelő menüpontban. Ezt a telefonszámot akkor lehet hívni, ha fogyatékossággal élő, mozgáskorlátozott vagy különleges igényű utasnak segítségre van szüksége, továbbá ha késik vagy törlik a járatod, esetleg visszautasították a beszállásod.
A Wizz Air normál tarifával hívható telefonszáma: 0036 167 775 05
Figyelem, a számot sűrűn módosítják, ezért hívás előtt érdemes ellenőrizni a honlapon. A nem emelt díjas Wizz Air telefonszáma magyar nyelven 09:00-18:00 között érhető el, a további időpontokban angol nyelven történik a tájékoztatás ugyanezen a számon. Ha angolul veszik fel, akkor is érdemes megkérdezni, hogy beszélnek-e magyarul, mert sok ügyintéző anyanyelve egyébként a magyar.