Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon icon-hotels Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Hatalmas káosz a Liszt Ferenc repülőtéren a Wizz Air check in pult előtt!

2018. június 07. csütörtök, 09:58 - utazomajom
Légitársaság Wizz Air

A Wizz Air, Európa egyik leggyorsabban növekvő légitársasága, Közép- és Kelet-Európa legnagyobb diszkont légitársasága úgy döntött, hogy néhány nappal ezelőtt végez egy sorsolást, és a kiválasztott utasoknak a check-in pultnál kell feladniuk a kézipoggyászaikat is. Számukra nem is engedélyezett az online utasfelvétel! Ez hatalmas tömeget és káoszt okozott a repülőtéren. A problémát az okozhatta, hogy reggel hat és hét között több, mint 10 Wizz Air gép indult a Liszt Ferenc repülőtérről.

Ez annak okozhat gondot, aki fapados átszállással utazik és nem számított arra, hogy a kézipoggyászára is külön várni kell. Annak is, aki félti a csomagját a reptéri szarkáktól, amiből a különböző ügyek kirobbanása óta szerencsére egyre kevesebb van. Illetve természetesen az, aki egyszerűen nem szeretne várni, korábban érkezni a reptérre csak azért, hogy sorban álljon és feladja a kézipoggyászát.

Wizz Air email

Van előnye is, hiszen ahogy a levélből kiderül, amellett, hogy feladhatod a kézipoggyászod (amiben már így lehet folyadék, drón, stb.), még egy 40x30x18 cm-es táskát is magaddal vihetsz.

A gyakorlatban viszont ez a módszer nem működött.

Backpacker Bori szerencsére időben kiért a repülőtérre, de amit ott látott, az még őt is meglepte rutinos utazóként. Óriási tömeg gyűlt össze. A sorban voltak olyanok, akik csak a nagyméretű feladható poggyászukat szerették volna feladni szokásos módon, illetve a legtöbben olyanok, akiket kiválasztott a légitársaság.

“A kézipoggyászom pedig mindenképpen fel kell adnom. Úgy tűnik, nem csak engem “választottak ki”. A sor a másik terminálig ér.”

írta a facebook oldalára.

“A laptopomat lehet, hogy szatyorban viszem fel. No way, hogy feladjam, úgy, hogy egy haramia üzemelteti a csomagok pakolását.”

Sok panasz érkezett hozzánk is az Utazómajmok világmegváltó csoportjába, ahol a legtöbben azt kifogásolják, hogy az utasfelvételi pultnál kell feladniuk a kézipoggyászukat.

Korábban azon utasok, akik későn szálltak fel a gépre – és nem vettek Elsőbbségi beszállást a felszálláskor kellett, hogy odaadják a poggyászukat a kiszolgáló személyzetnek. Legutóbbi módosításával ezen változtatott a légitársaság.

UPDATE 13:16 Megérkezett a Wizz Air hivatalos állásfoglalása, amit módosítás nélkül közlök. 

WIZZ AIR ÁLLÁSFOGLALÁS

Budapest, 2018. 06. 07.

A Wizz Air korábban arról értesítette néhány, június 7-i budapesti járatával induló utasát, hogy a repülőtéren ingyenesen, ám személyesen kell elvégezniük az utasfelvételt, és ezzel egy időben díjmentesen feladhatják a kézipoggyászukat. Erre a magas kihasználtságú járatok zökkenőmentes működésének biztosítása miatt volt szükség.

A Wizz Air annak érdekében, hogy a poggyászfeladás zökkenőmentes legyen, további 3 utasfelvételi pultot nyitott meg, valamint a szokásosnál 20 perccel korábban nyitottak ki és zártak be az utasfelvételi pultok.

Az utasfelvétel zavartalan biztosítása érdekében, a repülőtéren emelt számú személyzet is segített az utasoknak.

A Wizz Air tájékoztatása szerint ez egy egyedi eset volt és nem terveznek ilyet a közeljövőben.

Talán ez is érdekelhet