accomodation-stars Created with Sketch. 004-slumber Created with Sketch. 010-airbnb Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. 006-lamp Created with Sketch. 005-calendar Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button copy 14 Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. Combined Shape Created with Sketch. 002-departures Created with Sketch. Group Created with Sketch. 009-heart Created with Sketch. list Created with Sketch. megaphone Created with Sketch. 003-luggage Created with Sketch. Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon help Created with Sketch. Group 3 Created with Sketch. Facebook Created with Sketch. Instagram Created with Sketch. youtube Created with Sketch. Path Copy 2 Created with Sketch.

Mégis mindenkinek fizet a Wizz Air a 19 órás római késésért

utazomajom /

A Wizz Air június 22-i, Budapest-Róma, valamint a Róma-Budapest között közlekedő járatait, a légiirányítás kapacitáshiánya miatt kénytelen volt átütemezni június 23-ra. A járatok átütemezésére azért volt szükség, mert a személyzet, a résidők miatti késések eredményeként kifutott volna a munkaidejéből.

A pórul járt utasokat nem tájékoztatta megfelelően a légitársaság, szállást is csak néhány tucat embernek biztosított. Ezután a Wizz Air elutasította több olvasónk kárigényét a Róma – Budapest járat 19 órás késéséért. Ügyének alapos kivizsgálása után megerősítjük, hogy a W6 2342 FCO – BUD járat 2024.06.23-án váratlan körülmények miatt késett/törölték.” – írták.

Miután megírtuk, hogy néhány utasnak elutasította, néhánynak elfogadta a Wizz Air a kárigényét, megkerestük a légitársaságot. Akkor azt közölték, hogy biztosan az utasok tévedtek, hiszen “sokan hibás járatazonosító számot vagy dátumot adtak meg az igénylésükön”.

Ezután megbizonyosodtunk róla, hogy olvasóink esetében nem erről van szó, hiszen mindent a szabályoknak megfelelően töltöttek ki. Ismét megkerestük a Wizz Air-t, hogy milyen alapon válogatnak az utasaik között, hogy kinek adnak és kinek nem adnak kártérítést ugyanazon a járaton.

A légitársaság válaszában kifejtette, hogy „nem tesz különbséget utasai között, mindenkinek visszatéríti az összeget, amire jogosultak.”

Arra nem kaptunk választ, hogy első körben miért utasították el a helyesen beadott igények egy részét. A tanulság a történetből az, hogy ne adjátok fel, ha elsőre elutasítják a kárigényetek.

Ajánlatok