accomodation-stars Created with Sketch. 004-slumber Created with Sketch. 010-airbnb Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. Group 2 Created with Sketch. 006-lamp Created with Sketch. 005-calendar Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button copy 14 Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. keyboard-right-arrow-button Created with Sketch. Combined Shape Created with Sketch. 002-departures Created with Sketch. Group Created with Sketch. 009-heart Created with Sketch. list Created with Sketch. megaphone Created with Sketch. 003-luggage Created with Sketch. Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon help Created with Sketch. Group 3 Created with Sketch. Facebook Created with Sketch. Instagram Created with Sketch. youtube Created with Sketch. Path Copy 2 Created with Sketch.

A Kiwi.com jogi segítséget nyújt az utasainak, ha pert indítanak a légitársaságok

Petra /

A Kiwi.com bejelentette, hogy a jövőben segítséget fog nyújtani ügyfelei számára abban az esetben, ha azok ellen a légitársaságok indokolatlan feltételeinek állítólagos megsértése miatt keresetet indítanak.

Nemrégiben derült ki a CNN egyik közleményéből, hogy a Lufthansa pereli egyik ügyfelét, amiért az egy kedvezményes utazást használt fel. Ezt más légitársaságok is megtették már a múltban. Hogy miért rossz a légitársaságoknak, ha az utas nem repüli végig a teljes megvásárolt szakaszt, egy hosszabb cikkben fejtettem ki.

A légitársaságok által használt utazási szerződések sokszor zavarosak lehetnek, és ebből adódóan ésszerűtlen jogi következményekkel járhatnak. Ha egy utazó a Kiwi.com-on keresztül vásárolta meg repülőjegyét, és ilyen peres helyzetben találja magát valamilyen oknál fogva, úgy a társaság segítséget nyújt ügyfeleinek a jogvita során, továbbá ha az megoldáshoz vezet, úgy a Kiwi.com-mal kötött előzetes megállapodás értelmében a cég fedezni fogja a jogi díjakat is.

“Világossá szeretnénk tenni, hogy mi mindig az ügyfeleink oldalán fogunk állni a ragadozók magatartásával ellentétesen, mindezt oly módon, hogy biztosak lehetünk afelől, hogy ügyfeleink a legjobb ajánlatokat kapják. Utazóink számunkra mindig az elsők, abban az esetben is, ha jogi segítségnyújtásra van szükségük. Tudjuk, hogy az utazási ipar nagy része “romlott”, archaikus struktúrára épül, amely a nagy kutyák érdekeit szolgálja. A megoldást szeretnénk jelenteni vásárlóinknak, nem pedig a problémát, és szeretnénk, ha mások is csatlakoznának hozzánk a közös cél érdekében: jobbá tenni az utazást. ” – mondta Oliver Dlouhý, a Kiwi.com alapítója. A jövőben tisztázni szeretnék a légitársaságok szerződési feltételeit, valamint a fogyasztók jogait.

David Liškutin, a Kiwi.com jogi igazgatója szerint egyes légitársaságok szerződési feltételei miatt kialakuló perek bonyolultak lehetnek az utazók számára, valamint sok esetben nehéz lehet előre megjósolni a különböző utazási magatartások jogi következményeit. – “Meglehetősen liberális nézőpontot képviselünk, hiszen bízunk a szabad akaratban és egy szolgáltatás megvásárlásának szabad felhasználási jogában, beleértve a légitársaságokat is. Szerintünk a vásárlóknak megvan a joguk, hogy eldöntsék: felhasználják vagy sem a vásárolt szolgáltatást, valamint, hogy mindezt milyen módon teszik anélkül, hogy annak bármilyen büntetésbeli következménye lenne. Ennek értelmében segítséget nyújtunk, amennyiben beperelik őket szabad választásuk jogának használata miatt.”

Ajánlatok